• Ik ben net terug van de musical 'We will rock you' in de stadsschouwburg van Antwerpen. Het was echt zalig, ik heb me enorm geamuseerd!Het was grappig, origineel en stiekem ook vertederend. Gewoonweg zalig!
    Wie is er nog al gaan kijken en wat vonden jullie ervan? (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik! Ik vond het verhaal nogal bagger, maar de muziek was echt geweldig. Kan ook niet anders met Queen :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb die twee keer in London gezien, en ik vond hem echt heel erg gaaf :3


    As travars

    Ik! Samen met mijn pa heen geweest, I loved it :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb hem ook gezien!
    Alleen is het niet de leukste musical die ik heb gezien, juist omdat er liedjes werden gebruikt die al bestonden. Want dat vind ik één van de leukere dingen uit musicals, dat ze nieuwe liedjes hebben :3 Plus, bij die in Utrecht (waar ik was) speelden ze heel slecht dat ze verliefd werden/waren xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb die vorig jaar gezien.

    Geweldig!:Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Remembrall schreef:
    Ik heb hem ook gezien!
    Alleen is het niet de leukste musical die ik heb gezien, juist omdat er liedjes werden gebruikt die al bestonden. Want dat vind ik één van de leukere dingen uit musicals, dat ze nieuwe liedjes hebben :3 Plus, bij die in Utrecht (waar ik was) speelden ze heel slecht dat ze verliefd werden/waren xd

    In Antwerpen speelden ze dat echt geweldig :9~ Ze leken echt net twee verliefde pubers^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ben in Nederland geweest, maar weet niet meer precies waar 't ook alweer was. Maar ik vond 't wel geweldig, vooral Pia Douwes! Echt iedereen op 't eind ging staan en meedoen, dat was heel leuk =D


    “Love is a contradiction.”

    Volgens mij zit de vriendin van mijn aardrijkskunde leraar daarin. Volgens mij, ik weet het niet zeker XD.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ik heb 'm ook gezien, ik vond 'm erg leuk! Alleen heb ik heel weinig kunnen zien, omdat er zo'n megagrote megaman voor me zat en we helemaal achteraan zaten :I


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Ik heb 'm ook gezien, ik vond 'm erg leuk! Alleen heb ik heel weinig kunnen zien, omdat er zo'n megagrote megaman voor me zat en we helemaal achteraan zaten :I

    Mehehehe; same! Die vent had echt piekhaar en ik zag niks meer na een tijdje Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik in Londen. Heel gaaf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik niet :(


    It's going to be difficult, but not impossible.