• Hahaha, ik lig echt helemaal in een deuk. M'n moeder is echt helemaal verliefd. Ze zit de hele tijd echt met gigantische grijns op d'r gezicht, en het houdt niet op met praten. Ik vind het echt humor.
    Vinden jullie het ook zo leuk als andere mensen verliefd zijn? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Zo leuk vind ik dat niet...
    Wel voor hen, maar voor mij?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee, ik haat het als ze dan over niets anders kunnen praten.
    En bovendien word ik dan jaloers. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee, als mijn broer verliefd is doet hij altijd schijnheilig, dan heb ik natuurlijk altijd alles gedaan. En als mijn moeder verliefd is, kan ze niet ophouden om over 'haar toekomstige man' te praten, dan vraag ik wat, krijg ik niet eens een antwoord terug, omdat ze met d'r hoofd bij hem zit. Dan vergeet ze eigenlijk mijn broer en ik een beetje. (cat)
    En mijn vader? Die kan dan de pot op. Nu ook weer, is die gozert verliefd, komt 'zijn toekomstige vrouw' op de eerste plaats.
    Ik wil echt niet weten hoe ik ga doen als ik verliefd ben.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Moffeltje schreef:
    Nee, ik haat het als ze dan over niets anders kunnen praten.
    En bovendien word ik dan jaloers. (krul)

    Oh, nee. Bij mij straalt ze juist het vrolijke gevoel helemaal op me over (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, ik vind dat juist leuk! Als mijn vrienden verliefd zijn vind ik het echt superleuk! Ik vind het gewoon leuk als ze gelukkig zijn, dat is het belangrijkste. (:

    Dursley schreef:
    Ja, ik vind dat juist leuk! Als mijn vrienden verliefd zijn vind ik het echt superleuk! Ik vind het gewoon leuk als ze gelukkig zijn, dat is het belangrijkste. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Hmm als iemand in mijn omgeving verliefd is blijven ze eigenlijk heel normaal, maar ik vind het natuurlijk wel heel fijn voor hun. Als zij gelukkig zijn ben ik dat ook.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Moffeltje schreef:
    Nee, ik haat het als ze dan over niets anders kunnen praten.
    En bovendien word ik dan jaloers. (krul)


    comfort in c h a o s

    Ergens vind ik dat wel leuk, maar ik voel me dan ook altijd zo eenzaam. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Beastcrash schreef:
    Ergens vind ik dat wel leuk, maar ik voel me dan ook altijd zo eenzaam. ):


    Forever alone :o


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aquila schreef:
    Zo leuk vind ik dat niet...
    Wel voor hen, maar voor mij?

    Dursley schreef:
    Ja, ik vind dat juist leuk! Als mijn vrienden verliefd zijn vind ik het echt superleuk! Ik vind het gewoon leuk als ze gelukkig zijn, dat is het belangrijkste. (:

    Ik haat het als mensen verliefd zijn. Heel leuk voor hun, maar moeten wij dan de hele tijd alleen maar over hem/haar en hoe geweldig het is om verliefd te zijn praten.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 18:44 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dursley schreef:
    Ja, ik vind dat juist leuk! Als mijn vrienden verliefd zijn vind ik het echt superleuk! Ik vind het gewoon leuk als ze gelukkig zijn, dat is het belangrijkste. (:


    26 - 02 - '16