• SNILY SHIPPERS: VERENIG U !

ghehe :'3

Maar nee, seriously: verenig u (cat)

[ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:42 ]

-

Ik dacht dat het een of andere nieuwe brony was :'D
    Shameonme

You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

Ik meld me.

I was an angel living in the garden of evil

James is gewoon een verotte oude man die het leuk vind om Snape verdriet te doen ^.^

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Westwick schreef:
    Ik meld me.

Winter is coming.

Personal opinion:

Lily koos voor James. James deed misschien erg uit de hoogte op school en alsof hij overal de beste in was, maar dat is ook waarom Lily niet voor hem viel tot hun zevende jaar. (Toen James' kapsoned begonnen te minderen.)

Iedereen doet stomme dingen als ze jong zijn, dat is gezegd in de boeken. (Boek 5) Sinds wanneer is iemand een "douchebag" alleen omdat hij kapsones had toen hij jong was?
    hij is wel gestorven om zijn vrouw en zoon te beschermen.

Ik heb niets tegen Snily, of Snily shippers. Ik vind het verhaal tussen Lily en Severus mooi zoals het is. No one can do it beter than J.K.

Dat moest er even uit. :Y) Zoals ik zei, dit is niet hatelijk bedoeld naar jullie Snily shippers.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

StoryBelle schreef:
    Personal opinion:

Lily koos voor James. James deed misschien erg uit de hoogte op school en alsof hij overal de beste in was, maar dat is ook waarom Lily niet voor hem viel tot hun zevende jaar. (Toen James' kapsoned begonnen te minderen.)

Iedereen doet stomme dingen als ze jong zijn, dat is gezegd in de boeken. (Boek 5) Sinds wanneer is iemand een "douchebag" alleen omdat hij kapsones had toen hij jong was?
    hij is wel gestorven om zijn vrouw en zoon te beschermen.

Ik heb niets tegen Snily, of Snily shippers. Ik vind het verhaal tussen Lily en Severus mooi zoals het is. No one can do it beter than J.K.

Dat moest er even uit. :Y) Zoals ik zei, dit is niet hatelijk bedoeld naar jullie Snily shippers.

Agree ;x

Frankly my dear, I don't give a damn.

eigenlijk hoor ik Selyn te zijn maar goed :Y)
    Ik ben idd een Snilly shipper (:

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Pemberley schreef:

Selyn is ook leuk (:

Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

Pemberley schreef:

Wait, is dat Severus/Jolyn? Of een hele vage slash die ik niet ken? :'D

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Pemberley schreef:

Wie is Selyn? ;x

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Wiarda schreef:
    (...)
    Wait, is dat Severus/Jolyn? Of een hele vage slash die ik niet ken? :'D

jup (A)
    Ik heb last van men ego vandaag (wbw)

Pemberley schreef:
    (...)

jup (A)
    Ik heb last van men ego vandaag (wbw)

... ego? Ik vat je ni- OOOH. Wait jij hebt die verhalen geschreven, ik snap het weer x'D
    Hoewel ik met veel plezier het eerste deel heb gelezen, ben ik toch stiekem Snily. Sowwwie!

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Wiarda schreef:
    (...)
    ... ego? Ik vat je ni- OOOH. Wait jij hebt die verhalen geschreven, ik snap het weer x'D
    Hoewel ik met veel plezier het eerste deel heb gelezen, ben ik toch stiekem Snily. Sowwwie!

ik oowk hoor, geen sorry dus (A)

Mihihi :'3
    *geeft schop onder haar kont* ik ben weg. AK schreeuwt om mijn aandacht en ik kan het echt niet langer negeren.
    SNILY ON SHIPPERS!

Silly Lily shoud've chosen for Snape.(huil)

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas