• SNILY SHIPPERS: VERENIG U !

    ghehe :'3

    Maar nee, seriously: verenig u (cat)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:42 ]


    -

    StoryBelle schreef:
    (...)

    *pats you* good SweetieBelle. XD

    Thank you. :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Dat verhaal is wel mooi, maar meer ook niet. Ik haat het dat het Lilames (?) is niet Snily haha x)


    Tsjah... Als Snape en Lily samen waren gekomen was Harry er neit geweest. Dan was er geen verhaal geweest.

    *Verwacht antwoord* Ja, maar dan hadden Severus en Lily een kindje gekregen die "The Chosen One' kon zijn, of eht verhaal draaide om Neville!
    Yeah, but then it's not the Harry Potter we love. (cat)

    .. Ik zeg alleen mijn mening hoor lieverds. :Y) Jullie mogen allemaal lekker Snily shippen, i'm fine with it. (cat)

    Mijn redenering is = Geen Lily+James = Geen Harry = Geen Drarry = Sad me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Tsjah... Als Snape en Lily samen waren gekomen was Harry er neit geweest. Dan was er geen verhaal geweest.

    *Verwacht antwoord* Ja, maar dan hadden Severus en Lily een kindje gekregen die "The Chosen One' kon zijn, of eht verhaal draaide om Neville!
    Yeah, but then it's not the Harry Potter we love. (cat)

    .. Ik zeg alleen mijn mening hoor lieverds. :Y) Jullie mogen allemaal lekker Snily shippen, i'm fine with it. (cat)

    Mijn redenering is = Geen Lily+James = Geen Harry = Geen Drarry = Sad me.

    Geen Lily+James = Lily+Severus = Harry met een grote neus en vies haar = Wel Drarry = Happy!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Tsjah... Als Snape en Lily samen waren gekomen was Harry er neit geweest. Dan was er geen verhaal geweest.

    *Verwacht antwoord* Ja, maar dan hadden Severus en Lily een kindje gekregen die "The Chosen One' kon zijn, of eht verhaal draaide om Neville!
    Yeah, but then it's not the Harry Potter we love. (cat)

    .. Ik zeg alleen mijn mening hoor lieverds. :Y) Jullie mogen allemaal lekker Snily shippen, i'm fine with it. (cat)

    Mijn redenering is = Geen Lily+James = Geen Harry = Geen Drarry = Sad me.

    OH MY- You're right D':
    So, w-we need to choose? Drarry or Snily? TRUTH Y U SO MEAN?

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 19:20 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    STUDIO schreef:
    Ai. Snape verdient Lily gewoon.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    OH MY- You're right D':
    So, w-we need to choose? Drarry or Snily? TRUTH Y U SO MEAN?

    DARRY! maar Snilly is ook leuk ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    DARRY! maar Snilly is ook leuk ;3

    Noooooh. If I have to choose, I'll choose Snily and Dramoine >.<


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dramione, ugh, nooit =o Ik ben gewoon zo Drarry dat het misdadig is ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Dramione, ugh, nooit =o Ik ben gewoon zo Drarry dat het misdadig is ^.^

    Ik ook, maar als ik moet kiezen tussen Drarry en Snily kies ik toch Snily. En als daar dan Dramoine van komt - het zij zo.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 20:54 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik ook, maar als ik moet kiezen tussen Drarry en Snily kies ik toch Snily. En als daar dan Dramoine van komt - het zij zo.

    Hm, ik zou gaan voor Drily ^,^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Hm, ik zou gaan voor Drily ^,^

    ... Draco and Lily? Seriously? o.O


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    ... Draco and Lily? Seriously? o.O

    Ik dacht eerder aan een combi van Snily en Drarry ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik dacht eerder aan een combi van Snily en Drarry ^.^

    Dus, eigenlijk... Srally? :'D

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 21:15 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dus, eigenlijk... Srally? :'D

    Ja, da's beter =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik verenig me (nerd)


    They were never in fact homeless