• Ik was zo aan het denken, dat wanneer we oud zijn zouden we dan nog hier allemaal op Quizlet zitten ? Ik denk het niet, maar stel je voor zie ons al als oude bommatjes verhalen schrijven zoals 'in den goeie ouwe tijd'. Maar stel dat we niet meer op Quizlet zouden zitten, zou je dan nog aan Quizlet denken of het totaal vergeten ? Ik denk dat ik het nooit echt ga kunnen vergeten omdat het me veel vriendschap heeft gebracht, maar ik zal er wel niet veel meer aan denken.
    En jullie ?


    The soul needs autumn.

    Ik weet zeker dat ik niet meer vergeet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hehe ik zie mezelf op mijn oude dagen niet meer Quizletten, maar wie weet :Y) Als ik dan ook nog dement raak, dan vergeet ik 't helemaal. Laten we dat dan maar niet hopen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij zou ik het gewoon vergeten. xd


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zal er nog wel aan denken, dat zoiezo. Quizlet heeft me veel goede vrienden bezorgd, ook vrienden die ik nooit meer kwijt zal willen. Natuurlijk ga ik als een oma van 84 niet op Q zitten, maar ik zal er zoiezo wel een paar keer aan denken.:9~


    Smiling but close to tears.

    Na een tijdje zal ik het wel opgeven...
    Ik zie mezelf nl. niet als oma op quizlet zitten x] Ik denk ook dat ik het wel zal vergeten geen idee ...


    Make Bedtimestories come true !

    Ik denk dat ik het na verloop van tijd wel vergeet


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik denk dat Quizlet.nl dan niet eens meer bestaat (en voorgoed van Internet af is).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zal het nooit vergeten, want Q. heeft mijn leven veranderd, op een positieve manier :9~
    Mja, ik zie mezelf eigelijk later nog altijd wel op Q. zitten hoor :x


    Alis volat propriis.

    Volgens mij zou ik er nog wel aan denken, maar ik zou er niet meer opkomen denk ik.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dan zijn dat onze kleinkinderen die verhalen schrijven over de kleinkinderen van de mensen waar wij nu over schrijven :'D

    Ik heb hier ook ooit een topic over gemaakt, haha! Wat een toeval dat jij er ook opeens aan denkt! ;D
    En ik denk het wel. Ik denk, dat als het er nog zal bestaan, dat ik er zeker een keertje op zal komen om te zien wat er van geworden is. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik blijf op Q tot ik erbij neerval xD
    Vet stoer man xD als zon oud vrouwtje nog aan het schrijven, op het forum, Quizzen maken en doen lol xD ik zie het al voor me xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    Ik blijf op Q tot ik erbij neerval xD
    Vet stoer man xD als zon oud vrouwtje nog aan het schrijven, op het forum, Quizzen maken en doen lol xD ik zie het al voor me xD

    En stories schrijven over bompa Bill,Tom,Fernando,Nick,...
    ghaha :')


    The soul needs autumn.

    Ik weet niet.
    Maar je moet er rekening mee houden dat dingen veranderen.Ik ben 2 jaar geleden begonnen op Stardoll, en nu, 2 jaar later is alles verandert;
    Er zijn véél meer leden, alles is duurder en de site ziet er totaal anders uit.
    En, als er dingen veranderen, zijn er minder redenen om ergens te blijven.
    Je houdt nu van Quizlet omdat het is zoals het is, maar tegen dat je echt een Bomma bent zal alles misschien (waarschijnlijk) totaal anders zijn, dus zal je niet echt de drang voelen om hier te blijven.
    Maar, ik denk niet dat ik Quizlet ooit ga vergeten. (:


    effort never betrays you

    Ik ga het vergeten sws ;'D


    -