• De titel zegt het al. Wat voor boeken lees jij graag? Noem eens een (paar) genre(s) en een paar titels erbij? Ikzelf lees (en schrijf) graag over jongeren problemen als mishandeling, drugs en drank, groepsdruk, homoseksualiteit, geweld, etc. En jullie?


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    iPotter schreef:
    Vooral Fantasy. Zoals boeken van Juliet Marillier of Fiona McIntosh.


    I ADORE her..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Horror, thrillers en fantasy. Mijn favoriete boeken zijn o.a. Harry Potter, GONE, in de Ban van de Ring (lord of the rings voor de slimmeriken) en de boeken van Dan Brown.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fantasy en detective.

    Ik lees nu de middernachters, die is echt geniaal!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 21:42 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Fantasy, maar dan niet LotR-achtig. Geef mij maar het paranormale, vampiers, mythes, weerwolven... (:


    And in that moment, we were infinite.

    Fiction. Drama, vooral van Carry Slee enzo. Die vind ik gewoon wel coewl.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik hou absoluut niet van die typische clichés zoals mishandelingen of tienerzwangerschappen. Zolang het een origineel idee is en het een fijne schrijfstijl heeft vind ik het prima. Het moet diepgang hebben en ook echt ergens ove rgaan. Als het aan deze eisen voldoet en het geen sience-fiction is, ben ik bereid het te lezen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Romans vooral.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fantasy, romance, slice of life etc.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik lees vooral Fantasy, maar ik hou ook van drama en soms Chicklits.
    Mijn favoriete boeken zijn; Hunger Games, Bezwering, Het Engelenhuis en New Moon. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fantasy, Horror, science fiction.

    En dan de originele versies.


    Trust me. I'm the doctor

    Romans, thrillers, fantasy, oorlog... Tja, heel veel eigenlijk. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Homoseksualiteit for sure.
    Drama, thriller, fantasy. Ik heb zelfs een paar Fanfictionboeken in mijn kast staan.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Thriller FTW.
    En verder, nou ja, als het een goed verhaal is, lees ik het wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thrillers, en liefst nog literaire ook :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Romantisch, 13+ boeken enz. is verschillend, maar ik lees tegenwoordig niet meer uit boeken maar gewoon van Quizlet.


    Ivar Oosterloo.