• Dat mensen denken omdat ik Latijn volg dat ik slimmer ben dan zij.
    Urgh.
    Zo zei eens een meisje op facebook dat ze niks van Wiskunde begreep en er de dag erna een toets van had.En ze zei erachter : Ja voor u is het wel makkelijk jij volgt Latijn.

    Wiskunde en Latijn heeft niks met elkaar te maken.
    Urgh ik kan daar echt niet tegen he.
    Wie heeft dit probleem ook?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:14 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ja, dat heb ik ook wel eens. Ik heb ook latijn, en dan denken mensen vaak meteen ook dat ik ook goed ben in alle andere vakken. Hoewel dat eigenlijk ook wel een beetje zo is.
    Maar ik ben het wel met je eens, dat hoeft niet zo te zijn. Latijn is heel wat anders dan alle andere vakken, hoewel het je wel een voorsprong kan geven (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee niet echt. Ik heb VMBO gedaan dus ik word gelijk gezien als een asociaal kut kind volgens mij :W


    -

    AppleFritter schreef:
    Ja, dat heb ik ook wel eens. Ik heb ook latijn, en dan denken mensen vaak meteen ook dat ik ook goed ben in alle andere vakken. Hoewel dat eigenlijk ook wel een beetje zo is.
    Maar ik ben het wel met je eens, dat hoeft niet zo te zijn. Latijn is heel wat anders dan alle andere vakken, hoewel het je wel een voorsprong kan geven (:

    Ja Latijn Kan je helpen Bij Andere vakken dat met Taal heeft te maken zoals Frans.Maar toch niet bij wiskunde.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat blijkt maar dat je dat duidelijk niet bent, aangezien het 'dan zij' is in de eerste zin. En ik doe MAVO en word beschouwd als een lomperd, maar ok :Y)

    Captain schreef:
    Hahaha, ik weet wat je bedoelt! Ik volg Humane Wetenschappen en ik word al meteen bekeken van "eeeeuh... ja".
    Maar ze weten niet dat het echt een gigantische pak denkwerk is, en dat het emotioneel veel moeilijker ligt en dat het ook gewoon moeilijk ìs. En ze weten niet dat ik door ga stromen naar de Zeevaartschool, haha.
    Haat aan vooroordelen!

    Gedurfde keuze =).

    Nouja, omdat ik er op al mijn examens door was in mijn eerste examenperiode in de hogeschool, kon ik geen examens meer buizen volgens sommigen :'D
    Precies of ik kan niets misdoen, zo stom, als ik dan zeg 'het ging niet goed' dan krijg je meteen commentaar 'och jij bent er toch sowieso door'

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:16 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hooligan schreef:
    Dat blijkt maar dat je dat duidelijk niet bent, aangezien het 'dan zij' is in de eerste zin. En ik doe MAVO en word beschouwd als een lomperd, maar ok :Y)

    Ik heb het aangepast(bloos)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Octavia schreef:
    (...)
    Ik heb het aangepast(bloos)

    Haha (krul)

    dat ik slimmer ben dan hun.

    Het is: dat ik slimmer ben dan ZIJ. Als je dit nou eens citeert wanneer je bij ze bent, kan je meteen het tegendeel bewijzen:D

    Ooohw, whoops, *leest nu pas reacties van ervoor* Sorry voor het herhalen van je fout!

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:17 ]


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)
    Het is: dat ik slimmer ben dan ZIJ. Als je dit nou eens citeert wanneer je bij ze bent, kan je meteen het tegendeel bewijzen:D

    Ooohw, whoops, *leest nu pas reacties van ervoor* Sorry voor het herhalen van je fout!

    Is niet erg (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Jep. Ik ken het. Ik zit op het vwo maar doe geschiedenis en aardrijkskunde en al dat soort vakken en dat wordt ook wel eens beschouwd als de dommere kant van het vwo. Maar mijn vriendin doet de beta kant en die zegt wel eens: ik zou het niet kunnen, geschiedenis. Het ligt er gewoon aan waar je goed in bent (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Captain schreef:
    Hahaha, ik weet wat je bedoelt! Ik volg Humane Wetenschappen en ik word al meteen bekeken van "eeeeuh... ja".
    Maar ze weten niet dat het echt een gigantische pak denkwerk is, en dat het emotioneel veel moeilijker ligt en dat het ook gewoon moeilijk ìs. En ze weten niet dat ik door ga stromen naar de Zeevaartschool, haha.
    Haat aan vooroordelen!


    comfort in c h a o s

    Ja, onze richting wordt ook echt als 'stuudjes' beschouwt. Vaak tijdens de lessen krijgen we van die opmerkingen van de leraar: 'Ja, van jullie verwacht ik wel wat beters dan HAVO en VWO. Dit kan écht niet.' Come on, we're just people.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Heb ik ook last van... Zit in een mengklas met gymnasium en atheneum. En toen haalde een aantal van de gymnasiasten waaronder ik een onvoldoende of net voldoende voor Frans en toen zeiden de mensen van het atheneum: "Ik dacht dat die mensen van het Gymnasium wel slimmer waren"
    Ook zag ik op een van de etuies van de atheneum meiden staan: Loserklas. Serieus, alsof wij gelijk stomme nerds zijn.. ZO IRRITANT


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    zo ken ik er ook wel eentje, ik kan best goed dingen onthouden voor langere tijd. laatst vroeg een leraar aan de klas wanneer de middeleeuwen waren, niemand wist dat. en ik dus al extra niks gezegt. vraagt die leraar dat aan mij omdat die wist dat ik zoiets wel weet, dus ik beetje gegokt op wat ik dacht, dat natuurlijk wel goed. kijkt de klas me lekker raar aan. zo heb ik dat wel vaker....

    Lykos schreef:
    zo ken ik er ook wel eentje, ik kan best goed dingen onthouden voor langere tijd. laatst vroeg een leraar aan de klas wanneer de middeleeuwen waren, niemand wist dat. en ik dus al extra niks gezegt. vraagt die leraar dat aan mij omdat die wist dat ik zoiets wel weet, dus ik beetje gegokt op wat ik dacht, dat natuurlijk wel goed. kijkt de klas me lekker raar aan. zo heb ik dat wel vaker....


    Hoor je dat rond die leeftijd al niet zo'n beetje vanbuiten te weten?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.