• Dat mensen denken omdat ik Latijn volg dat ik slimmer ben dan zij.
    Urgh.
    Zo zei eens een meisje op facebook dat ze niks van Wiskunde begreep en er de dag erna een toets van had.En ze zei erachter : Ja voor u is het wel makkelijk jij volgt Latijn.

Wiskunde en Latijn heeft niks met elkaar te maken.
    Urgh ik kan daar echt niet tegen he.
    Wie heeft dit probleem ook?

[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:14 ]

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

ik ken er veel die latijn wiskunde, of grieks latijn zijn
    en die zijn wel slimmer dan mij, maar het is niet omdat zij latijn doen, dat ze beter zijn in andere vakken ook. Het wil gewoon zeggen dat zij het aankunnen om nog een taal meer te leren

Het enige dat ik weet is dat mensen die in onze school in de Economie-Moderne Talen zitten, niet zouden overleven in een Wetenschappen Wiskunde, terwijl dat omgekeerd wel zo is. Maar de mensen die bij ons in EMT zitten, zijn ook echt achterlijk en lui, ik weet niet hoe dat bij jullie is of zo.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Marshmellow schreef:
    (...)
    Gedurfde keuze =).

Nouja, omdat ik er op al mijn examens door was in mijn eerste examenperiode in de hogeschool, kon ik geen examens meer buizen volgens sommigen :'D
    Precies of ik kan niets misdoen, zo stom, als ik dan zeg 'het ging niet goed' dan krijg je meteen commentaar 'och jij bent er toch sowieso door'

Haha, dat ken ik!
    Maar dat is meestal zo omdat je eerste jaar altijd het moeilijkst is, en als je daar zonder problemen door bent dan is het hoogstwaarschijnlijk dat je in je volgende jaren ook door bent.

En je kan van mij niet zeggen dat ik met een 9 tot 5 job zou kunnen leven, dat is echt niks voor mij. :x

Where there is a sea there are pirates...

Patronum schreef:
    (...)

Hoor je dat rond die leeftijd al niet zo'n beetje vanbuiten te weten?

ja, maar bijna niemand uit de klas weet dat. maar dat heb ik ook met meer dingen.

Do it scared, but do it anyway.

I don't give a damn hoe slim of dom je bent. Wees blij dat je als slim wordt gezien; er zijn ook kiddo's die als dom worden gezien en dat is erger. So please, shut up. (cat)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

ik heb dat ook. ik zit op vwo en mensen zeggen vaak: ja je zit op vwo dus je zal wel slim zijn.
    nou echt niet dus haha. ik ben echt heel traag va begrip maar ik kan gewoon goed leren

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Ik zit op Gymnasium, iedereen denkt dat ik slim is terwijl ik al na zo'n 5 weken 14 tekorten heb :'D

Captain schreef:
    (...)
    Haha, dat ken ik!
    Maar dat is meestal zo omdat je eerste jaar altijd het moeilijkst is, en als je daar zonder problemen door bent dan is het hoogstwaarschijnlijk dat je in je volgende jaren ook door bent.

En je kan van mij niet zeggen dat ik met een 9 tot 5 job zou kunnen leven, dat is echt niks voor mij. :x

Lijkt me best wel een leuke keuze eigenlijk! Volgens jaar (als ej volgend jaar begint, anders een ander jaar :'D) moet je maar een groot topic maken over je studies, lijkt me erg interessant =)

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:
    (...)
    Lijkt me best wel een leuke keuze eigenlijk! Volgens jaar (als ej volgend jaar begint, anders een ander jaar :'D) moet je maar een groot topic maken over je studies, lijkt me erg interessant =)

Lijkt me inderdaad een leuk idee! En het zal volgend jaar zijn ook. :3
    Ik ben echt héél benieuwd! We krijgen op het einde van dit maand een namiddag vrij om een les te gaan volgen in de universiteit of hogeschool naar keuze om zo al een beetje een idee te krijgen en ik ga vragen of ik in de Zeevaartschool een les mag komen volgen, want dat is wel anders dan op een unief, kleinere klassen en je moet er toestemming voor vragen. :3
    Wat studeer jij?

Haha, wat een domme opmerking van dat meisje!

Maar ik ken het wel, ik heb Havo gedaan en als ik dan iets uit moest leggen zeiden mensen ook altijd: 'Ja, maar jij hebt Havo gedaan!'

Ehm, ja, dus?

I was an angel living in the garden of evil

Yeah, annoying as hell. Ik krijg zelfs bij Economie te horen dat ik daar goed in hoor te zijn omdat ik Latijn en Grieks volg? Tha fuq? I mean, seriously, doe gewoon normaal, dude.

Have you ever been alone in a crowded room?

Ik zat op Vmbo Gemengde leerweg. En haalde hoge punten.
    Iedereen vroeg me altijd om alles uit te leggen wat ze niet snappen.
    Dat's zo irritant. .-.

Ik heb zelf moeilijk heden met wiskunde en geschiedenis en aardrijkskunde maar ik ga niet zoon dingen zeggen hoor maar ik ben dan weer héél goed in frans want frans is mijn moedertaal.

[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 16:09 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Captain schreef:
    (...)
    Lijkt me inderdaad een leuk idee! En het zal volgend jaar zijn ook. :3
    Ik ben echt héél benieuwd! We krijgen op het einde van dit maand een namiddag vrij om een les te gaan volgen in de universiteit of hogeschool naar keuze om zo al een beetje een idee te krijgen en ik ga vragen of ik in de Zeevaartschool een les mag komen volgen, want dat is wel anders dan op een unief, kleinere klassen en je moet er toestemming voor vragen. :3
    Wat studeer jij?

Farmaceutische en biologische laboratoriumtechnologie. =) Simpelweg voor laborant dus, maar niet in de medische sector, eerder onderzoek ^^.
    Omdat ik humane had gedaan dacht iedereen trouwens dat ik dit niet zou kunnen. :'D Heb ze toch eens mooi bewezen dat dat wel kan!^^
    Lijkt me echt geweldig les mee volgen! :'D Waarschijnlijk versta je er nog niet zoveel van, maar je krijgt wel een mooi beeld van de richting ^^

[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 16:11 ]

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:
    (...)
    Farmaceutische en biologische laboratoriumtechnologie. =) Simpelweg voor laborant dus, maar niet in de medische sector, eerder onderzoek ^^.
    Omdat ik humane had gedaan dacht iedereen trouwens dat ik dit niet zou kunnen. :'D Heb ze toch eens mooi bewezen dat dat wel kan!^^

Haha, ik had precies dezelfde reactie! Ze moeten niet zo denken, als je iets wil dan moet je ervoor gaan. Gewoon hard werken en doorbijten en je bent er! Ik heb nu ook maar 3 uur wiskunde en het wordt aangeraden in de Zeevaartschool om 4 uur wiskunde te hebben gehad, maar voor leerlingen voor wie het niet het geval was kunnen een brugcursus wiskunde downloaden om zich voor te bereiden en dat heb ik gedaan, dat is echt zò handig! 180 pagina's van superuitleg over wiskunde. :'D
    Maar laborant, daar moet je toch zoveel wetenschappen voor kennen! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ö