• They stole our hearts

1 year ago they sang "Viva La Vida" at the X factor.. And now it is 1 year later and we are still suporting them. What makes you beautiful their first number one single.. We can say with proud. WE LOVE ONE DIRECTION TILL THE END.

[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 13:09 ]

What's so bad about being different?

xReplay schreef:
    (...)

Nee hoor, ik ben ook gestopt met schrijven. Ik heb telkens wel een idee, maar na 1 hoofdstuk zit ik al vast. ;x

uh,ik heb 2 verhalen en wil wel verder, maar weet niet hoe en ik vind het altijd makkelijk om het eerste hoofdstuk van een verhaal te schrijven, maar daarna x'p

The soul needs autumn.

MALIKZAYN schreef:
    (...)
    uh,ik heb 2 verhalen en wil wel verder, maar weet niet hoe en ik vind het altijd makkelijk om het eerste hoofdstuk van een verhaal te schrijven, maar daarna x'p

Dat heb ik ook, daarna lijken ze altijd zo slecht bij mij xd

i'm broken, do you hear me.

MALIKZAYN schreef:
    (...)

Ja, inderdaad. Ik heb voor een verhaal waar ik nu aan bezig ben al een titel en cover. En 't eerste hoofdstuk. En ik wil 'm online zetten, maar ik kom er echt niet mee verder. ;x

I like boys who drive cars too slow.

Ik vind mijn verhalen ook slecht.
    alleen zitten Chelsea en Robin telkens te roepen dat het niet zo is..

Some things are changing too much.

ik vind mijn verhalen ook slecht, vandaar dat er 19 inactief staan :W

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ahaha.
    ik ben nu bezig met mijn 2e

Ik heb ook nog nooit een verhaal afgemaakt :W

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Bentley schreef:

ik oook niet xd

What's so bad about being different?

Ik heb 1 x een verhaal afgemaakt. Die had 483 hoofdstukken. Dus je kan wel raden wat voor verhaal 't was. xD

I like boys who drive cars too slow.

Bentley schreef:
    Ik ook niet hoor. Maar dat komt vaak omdat ik dan begin en dan weet ik al helemaal hoe het moet eindigen enzo. Maar het tussenstuk....
    Dus dan schrijf ik en dan tussen hoofdstuk 20 en 40 loop ik vast. BAM geen inspiratie meer.
    Of ik lees hem na, en dan denk ik van; wat een slecht verhaal eigenlijk. En dan kap ik ermee ;D
    Maar dat verhaal dat ik nu schrijf, daar heb ik wel een goed gevoel over (:

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

ik heb er al vier afgeschreven, van de zeven. Ik heb er al wel drie stopgezet omdat ik ze zo slecht vond, maar dus nu heb ik me voorgenomen mijn ideen niet te snel willen uit te werken xd

ik heb 1 verhaal afgemaakt xd.
    en dat was mijn 2e verhaal.
    en nu ben ik bezig met mijn 3e.

Maar nu ben ik er wel met drie bezig en eigenlijk nog drie met andere :D

xJoellaMalik schreef:
    ik heb 1 verhaal afgemaakt xd.
    en dat was mijn 2e verhaal.
    en nu ben ik bezig met mijn 3e.

MAar diestaat nog niet actief?