• Hebben mensen ideeën voor zeg maar klusjes, want in mijn verhaal You're making it all up zit er een arrogante popster, hier justin bieber, en hij komt bij haar werken - bij converse - en dan moet hij allemaal van die kut klusjes doen, maar ik weet zeg maar niks. Het maakt niet uit wat als het maar kut en irriant is om te doen. Dus iemand ideeën? (:
    Alvast bedankt! <3


    Save friends, you need them.

    > Verplaatst naar Story Problemen & titel aangepast. Alleen 'help' is verboden

    [ bericht aangepast op 17 juli 2010 - 23:37 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Afwas, poetsen, boodschappen, WC schoonmaken, grasmaaien...


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Afwas, poetsen, boodschappen, WC schoonmaken, grasmaaien...


    poetsen en boodschappen al gedaan, geen gras bij kantoor? en wc is zo standaard..


    Save friends, you need them.

    afwas,opruimen,toiletten poetsen, wassen ophangen,strijken, kruid uit trekken, gras afrijden,onderbroeken sorteren, boodschappen doen,dweilen,stofzuigen,stof afnemen, terras schrobben, sokken sorteren,...


    Change, the only good thing in this world.

    Auto's wassen, de fiets binnen zetten (Mijn stiefzussen hebben een lijstje met wat ze moeten doen, het heeft ze 3 dagen geduurt voor de fiets binnen stond xD)


    Live life limitless.

    Uhhm pennen sorteren, bijv, van groot naar klein en op kleur. Het magazijn opruimen. Je voeten of schouders masseren. Hem in een shortje rond laten lopen met koffie en thee. Tegen hem zeggen dat je m&m's wil, maar je wilt alleen maar 109 groene m&m's. Maar dat zeg je pas als hij ze heeft. Uhhhmmm uhmm uhmm. -fack dit is moeilijk- *denktdenktdenkt* Geen idee. Als ik iets weet zeg ik het je wel, op msn ofzo. <3


    Never wait for perfection, just make it.

    OMG IK WEET WAT!!! Laat hem je hond wassen. =) Heb je geen hond? Koop er dan 1 en laat Justin hem dan wassen. :Y)


    Never wait for perfection, just make it.

    Ramen zemen, vegen, spinnenwebben weghalen XD, wc ontkalken.

    Dossiers laten sorteren op alfabetischevolgorde en daarna zeggen dat ie alles kan versnipperen in de papier versnipperaar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    kauwgom van onder bureaus afprutsen met een spatel xD


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PerSempre schreef:
    OMG IK WEET WAT!!! Laat hem je hond wassen. =) Heb je geen hond? Koop er dan 1 en laat Justin hem dan wassen. :Y)


    -plat-


    I hope heaven needs you more than I do now.