• Eindelijk is het zover, mijn schrijfwedstrijd^^

    Wat is de bedoeling?
    Ik geef een opdracht, daarbij krijgen jullie 10-14 dagen de tijd om deze te schrijven en in te leveren. De eerste twee rondes zullen er mensen afvallen, daarnaast zullen er ook mensen uit zichzelf gaan, denk alsjeblieft goed na of je genoeg tijd hebt voor de wedstrijd. De mensen die over zijn gebleven zullen ook bij alle overige rondes blijven, hieruit komt een top 3 die in de prijzen valt.

    Wat valt er te winnen?
    1e plaats:
    1 maand op mijn profiel
    een verhaal naar keuze in de spotlight
    Eventueel het winnende personage in een van mijn verhalen
    (indien je dit zelf wil natuurlijk ^^)
    20 credits

    2e plaats:
    2 weken op mijn profiel
    10 credits

    3e plaats
    1 week op mijn profiel
    5 credits

    Kan ik uitstel krijgen?
    Ja dat kan, als je er tijdig om vraagt. Dus niet als de deadline is verstreken, of 5 minuten voor het einde daarvan. Het maximale aantal dagen uitstel zal tussen 3 en 5 dagen zijn, afhankelijk wat je zelf nodig denkt te hebben.

    Let op:
    -Let op je spelling
    -Hou je aan het minimale aantal woorden dat in de opdracht staat.
    -Wees origineel
    -Vraag op tijd om uitstel als je deze nodig hebt!
    -Geef een verandering van username in het topic aan
    -Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Jury:
    - Hel
    - Fayan

    Waar gaat de jury op letten?
    Voor de tweede en derde opdracht krijgen jullie een cijfer van 1 tot 10.

    Deelnemers:
    1 Maeleena
    - Opdracht 1 Cijfer: 9,05
    - Opdracht 2
    2 Defensive
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,8
    - Opdracht 2
    3 Kiara2
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,7
    - Opdracht 2
    4 WmYbOneD
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,0
    - Opdracht 2
    5 Eurydice
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,05
    - Opdracht 2
    6 Suicidal
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,95
    - Opdracht 2
    7 Sasja4u
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,4
    - Opdracht 2
    8 Fae
    - Opdracht 1 Cijfer, 7,4
    - Opdracht 2
    9 xlufjoetoexx
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,5
    -Opdracht 2

    Opdracht 2 staat online. Deadline is op 22 oktober.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 22:32 ]

    Cumberbatch schreef:
    Agh, kut, ik vind 't echt vreselijk van mezelf :/ Ik heb er echt aan geschreven, ik heb zelfs meer dan 3000 woorden, maar ik ben nog steeds niet bij de kern en mijn vader is echt woedend op me :/


    Maakt niet uit Astrid, laat m maar een keer lezen wanneer je minder aan je hoofd hebt en je ooit tijd/zin hebt om m af te maken ;)

    Ik heb besloten om de wedstrijd stop te zetten. De Uitslagen van de tweede opdracht volgen binnen enkele dagen.

    Jammer, maar ik snap het wel.

    Heel erg bedankt voor het vorige en komende commentaar, je was een erg goede wedstrijdhoudster.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maeleena schreef:
    Jammer, maar ik snap het wel.

    Heel erg bedankt voor het vorige en komende commentaar, je was een erg goede wedstrijdhoudster.


    Dank je ^^
    Ik ben nu weer een aanmelding aan het sturen voor een wedstrijd, dus ik sta weer op de wachtlijst xD zal vast een plek reserveren xD

    Mag dat! *O* Ik zou graag meedoen aan je volgende wedstrijd.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Buh, nu voel ik me echt slecht dat ik niks heb ingeleverd >.< Ik heb het wel echt geprobeerd, maar het kwam er gewoon niet uit.. Je volgende wedstrijd ga ik zeker weer een poging wagen. En deze wedstrijd heeft me wel een geweldig idee voor een verhaal opgeleverd, dus sowieso bedankt daarvoor. Nogmaals sorry dat ik niks in heb kunnen leveren..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    Buh, nu voel ik me echt slecht dat ik niks heb ingeleverd >.< Ik heb het wel echt geprobeerd, maar het kwam er gewoon niet uit.. Je volgende wedstrijd ga ik zeker weer een poging wagen. En deze wedstrijd heeft me wel een geweldig idee voor een verhaal opgeleverd, dus sowieso bedankt daarvoor. Nogmaals sorry dat ik niks in heb kunnen leveren..


    I know Sam, maakt niets uit, kan gebeuren. Voor ik straks weer aan de beurt ben zijn we toch weer een paar maand verder dus hopelijk heeft iedereen dan meer tijd >.<

    Ik vind het heel jammer dat de wedstrijd wordt gestopt, maar ik snap het wel. Het is voor jou natuurlijk niet leuk als niet eens tien mensen iets inleveren.
    Ik voel me nu extra stom aangezien wat ik heb ingeleverd echt niet goed is, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik naast schrijven en alles ook nog dingen te doen heb (deze keer was het een verjaardag), en er dus niet altijd even veel tijd voor kwijt kan maken als ik zou willen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik vind het erg jammer, vooral omdat dit een van de eerste wedstrijden is waarbij ik echt m'n best heb gedaan om iets in te leveren, vooral omdat je zulk goed commentaar geeft. En ook jammer dat niet iedereen iets ingeleverd heeft. De volgende keer zal ik zeker weer meedoen (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    jammer..
    dit is samen met Roux' wedstrijd de eerste waaraan ik mee doe..
    ik vind het erg jammer dat het dan stop gezet word :'(

    Hel schreef:
    Ik heb besloten om de wedstrijd stop te zetten. De Uitslagen van de tweede opdracht volgen binnen enkele dagen.



    Wàt?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)


    Wàt?


    Er zijn teveel schrijvers gestopt ineens, en er zijn er daardoor ook weer een paar afgehaakt omdat ze het niet leuk vonden als niemand meer zou inleveren. Ik heb me weer ingeschreven voor nieuwe wedstrijd, dus over een paar maanden doe ik gewoon nog een poging om een nieuwe wedstrijd te beginnen.
    Jullie krijgen gewoon nog commentaar op deze opdracht ^^

    Eurydice schreef:
    Ik vind het heel jammer dat de wedstrijd wordt gestopt, maar ik snap het wel. Het is voor jou natuurlijk niet leuk als niet eens tien mensen iets inleveren.
    Ik voel me nu extra stom aangezien wat ik heb ingeleverd echt niet goed is, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik naast schrijven en alles ook nog dingen te doen heb (deze keer was het een verjaardag), en er dus niet altijd even veel tijd voor kwijt kan maken als ik zou willen.


    Niet iedere opdracht kan even goed zijn, iedereen heeft tenslotte een andere sterke kant dus het is te begrijpen ^^

    Defensive schreef:
    Ik vind het erg jammer, vooral omdat dit een van de eerste wedstrijden is waarbij ik echt m'n best heb gedaan om iets in te leveren, vooral omdat je zulk goed commentaar geeft. En ook jammer dat niet iedereen iets ingeleverd heeft. De volgende keer zal ik zeker weer meedoen (:


    Ben blij dat je er iets aan hebt gehad, en ik zie je graag terug bij de volgende ^^

    Bij de volgende wedstrijd doe ik zeker weten mee. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"