[ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 22:17 ]
It's like I'm finally awake - One Direction.
Ga anders even naar de dokter?
"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John
Zoals Elena zegt, misschien moet je even langs de dokter? En als ik het kon zou ik de pijn weg nemen, maar helaas ):
Hmm... met de stand alone's ga ik toch maar met die van Elena beginnen, want ik heb meer ideeën voor horror
Ik begin vandaag aan mijn 1D verhaal
Narry schreef: Hmm... met de stand alone's ga ik toch maar met die van Elena beginnen, want ik heb meer ideeën voor horror
Ik wil mijn SA afschrijven, maar het lukt maar niet ): & ik ben al naar de dokter geweest): Die zei dat het gewoon weer over ging, niets ergs want alles stond recht enzo. Meh
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
Bentley schreef: (...)MAAR IK WIL NIET DOOD EN ZAYN MAG OOK NIET DOOD
Narry schreef: (...) LALALALALALALALA..... we'll see
Snickers schreef: Ik wil mijn SA afschrijven, maar het lukt maar niet ): & ik ben al naar de dokter geweest): Die zei dat het gewoon weer over ging, niets ergs want alles stond recht enzo. Meh
HALLLOOOOO. Wat heb ik gemist gister avond? (:
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''
ChaeRim schreef: HALLLOOOOO. Wat heb ik gemist gister avond? (:
Narry schreef: (...) Dat is vreemd, maar als de pijn nou echt niet weg gaat denk ik wel dat je terug moet gaan.
Trouwens Elena, het spijt me zeer, maar technies gezien ben je al dood in mijn verhaal