• [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 22:17 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Snickers schreef:
    Ik ga mijn toekomst uitstippelen ;wbw

    Jaja, eerst m'n gymnasium diploma halen & sws een boek uitgeven. Dan naar Engeland & daar naar Oxford of Cambridge university. En dan kom ik Liam tegen, het is uit met Danielle en dan gaat ie met mij. En dan gaan we samenwonen enzo lalalaa (krul)



    hahahaha,
    leuke toekomst (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Lieffies ik ben weg
    tot vanavond! ;3


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Robin haveee fun ;D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga even douchen en eten xxxxxx


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    Okee, ik heb je een aantal gestuurd. Nu even mailbox leegmaken hahah. Dan stuur ik er zo denk ik nog een paar(A)



    Ik zag 't. Het zijn echt leuke foto's ;D


    I like boys who drive cars too slow.

    xReplay schreef:
    (...)


    Ik zag 't. Het zijn echt leuke foto's ;D
    Mooizo, alsjeeblieft ;D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hello goedemorgen (:
    I'm so freaking happy, zo heb ik me denk ik een lange tijd niet meer gevoelt. Wat een jongen wel niet met je kan doen
    Maar ik ben er gisteren niet geweest, dus heb ik nog wat gemist? Xoxox

    Narry schreef:
    Hello goedemorgen (:
    I'm so freaking happy, zo heb ik me denk ik een lange tijd niet meer gevoelt. Wat een jongen wel niet met je kan doen
    Maar ik ben er gisteren niet geweest, dus heb ik nog wat gemist? Xoxox
    What happened? ;D
    & uhm niet dat ik weet hahah


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    goedemorgen (:
    ik moet zo hockeyen ):


    Some things are changing too much.

    Snickers schreef:
    (...)What happened? ;D
    & uhm niet dat ik weet hahah

    Nou ik had mijn crush dus die tekenening die ik had gemaakt gegeven en echt hij wist niet hoe snel hij het moest aanpakken, met een bigsmile (want hij had het al op een foto gezien) x'D. En echt hij vond het heel mooi, hij wou het in een youtubevideo van hem stoppen en boven zijn bed hangen (:. Hij dwong me zelfs om mijn naam er onder te zetten, want hij vond dat dat hoorde, maar eigenlijk wou ik dat niet want dat verpeste het, maar het moest -.-.
    + hij vond het kunst en gaat het verkopen voor een miljoen als ik beroemd word x'D. Dus ik echt zo heel droog: en bedankt.
    Maar echt serieus, dat hij het boven zijn bed gaat hangen maakt me echt super blij. Die glimlach ook die hij steeds op zijn gezicht had. Ik hoefde geen eens te zeggen dat hij het wel mocht houden x'D
    En nu ben ik blij _O_

    Good morning, ik ga even ontbijten'x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    xJoellaMalik schreef:
    goedemorgen (:
    ik moet zo hockeyen ):

    Goedemorgen Joella <3333
    Haha veel plezier en succes (:

    Narry schreef:
    (...)
    Nou ik had mijn crush dus die tekenening die ik had gemaakt gegeven en echt hij wist niet hoe snel hij het moest aanpakken, met een bigsmile (want hij had het al op een foto gezien) x'D. En echt hij vond het heel mooi, hij wou het in een youtubevideo van hem stoppen en boven zijn bed hangen (:. Hij dwong me zelfs om mijn naam er onder te zetten, want hij vond dat dat hoorde, maar eigenlijk wou ik dat niet want dat verpeste het, maar het moest -.-.
    + hij vond het kunst en gaat het verkopen voor een miljoen als ik beroemd word x'D. Dus ik echt zo heel droog: en bedankt.
    Maar echt serieus, dat hij het boven zijn bed gaat hangen maakt me echt super blij. Die glimlach ook die hij steeds op zijn gezicht had. Ik hoefde geen eens te zeggen dat hij het wel mocht houden x'D
    En nu ben ik blij _O_
    Aaaahw dat is zo leuk&lief_O_


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    (...)
    Goedemorgen Joella <3333
    Haha veel plezier en succes (:

    Goedemorgen Esther <33
    en bedankt (:


    Some things are changing too much.

    Ik ga even schrijven (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.