• de beste maat van mijn broer vind het gewoon doodnormeel om met zijn beste maat na de striptent te gaan terwijl zijn hoog zwangere vriendin thuiszit met hun zoontje van drie.

    Like the fuck?

    Dan verdien je de titel man niet!

    Edit:Mijn vader gaat die vriendin nu ophalen en nu is het wachten tot dat mister eikel en mijn broer thuiskomen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 20:25 ]

    GingerGold schreef:
    Als zij dat wilt doen, dan doet ze dat.
    Daarbij is het fijn om over dingen te praten.


    amen to that.

    Hnmja, dat is niet echt... normaal nee. Wat een eikel, zeg...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    GingerGold schreef:
    Als zij dat wilt doen, dan doet ze dat.
    Daarbij is het fijn om over dingen te praten.


    ik heb ebgrip voor mensen die het moeilijk hebben en daarvoor advies zoeken.
    Hale gooit haar halve leven op het forum, en meestal slaat eht nog nergens op ook...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    ik heb ebgrip voor mensen die het moeilijk hebben en daarvoor advies zoeken.
    Hale gooit haar halve leven op het forum, en meestal slaat eht nog nergens op ook...

    Ga ergens anders om janken.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:05 ]


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ga ergens anders om janken.


    StoryBelle schreef:
    Waarom gooi jij eigenlijk je halve leven online? o.O


    Het was een gewone vraag hoor. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    ik heb ebgrip voor mensen die het moeilijk hebben en daarvoor advies zoeken.
    Hale gooit haar halve leven op het forum, en meestal slaat eht nog nergens op ook...

    Ik begrijp dat je het soms vervelend vindt, maar je hoeft niet op haar topics te klikken.


    There's power in the words you whisper.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Het was een gewone vraag hoor. (bloos)

    Jij doet al een hele tijd irritant tegen Hale. Als zij dit allemaal graag wil vertellen laat haar lekker. :W


    -

    Hale schreef:
    (...)

    Dat doe ik niet hoor.

    Echt niet.

    Hooligan schreef:
    (...)



    Bitch?

    Pardon?

    Je mag me niet mogen maar ga dan niet zo doen.

    Waarom snap ik niet wat jouw vader daarmee heeft te maken? (cat)
    Wel, persoonlijk zou ik het niet zo leuk vinden moest mijn vriend -indien ik die had- naar een striptent gaan, maar als zij dat wel goed vindt, waar moei jij je dan eigenlijk mee? :'D

    Sowieso moet je je niet bemoeien met de relatie van een ander. Komen alleen maar meer brokken van.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 15:33 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    C18 schreef:
    Dat vind ik ook best een kutstreek. Zorg voor je vrouw ofzo D:. Die rijdt zichzelf niet naar 't ziekenhuis met vette weeën.

    Hale, truly: BEMOEI je er niet mee. Ik snap dat het verschrikkelijk kut is, maar met bemoeien help je je alleen maar verder de put in. That means more useless I-hate-my-life topics and more angry/frustrated/trolling people. U mad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    StoryBelle schreef:
    Waarom gooi jij eigenlijk je halve leven online? o.O

    A+

    OT: Dat is echt een rotstreek.


    Tears are words the heart can't say.