• de beste maat van mijn broer vind het gewoon doodnormeel om met zijn beste maat na de striptent te gaan terwijl zijn hoog zwangere vriendin thuiszit met hun zoontje van drie.

    Like the fuck?

    Dan verdien je de titel man niet!

    Edit:Mijn vader gaat die vriendin nu ophalen en nu is het wachten tot dat mister eikel en mijn broer thuiskomen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 20:25 ]

    Ze zijn nu net thuis gekomen.

    Maar die vriendin wil niet meer na huis met haar zoontje dus blijft ze gezeilig bij ons.

    Maar daar is mister eikel het niet mee eens dus net tering ruzie met hem en mijn broer gehad.

    C18 schreef:
    Dat vind ik ook best een kutstreek. Zorg voor je vrouw ofzo D:. Die rijdt zichzelf niet naar 't ziekenhuis met vette weeën.


    Nee dat doen wij wel.

    Hale schreef:
    Ze zijn nu net thuis gekomen.

    Maar die vriendin wil niet meer na huis met haar zoontje dus blijft ze gezeilig bij ons.

    Maar daar is mister eikel het niet mee eens dus net tering ruzie met hem en mijn broer gehad.

    I'm getting now even more exceted to come and kill him (duivel)
    But I have to work...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    wat een stelletje eikels zeg
    sowieso vind ik stripclubs al vrouw-onvriendelijk
    walgelijk gewoon

    O.m.g!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Al zou mijn vriend naar een stripclub gaan terwijl ik niet zwanger was had ik hem al van kant gemaakt. Sorry hoor, maar nee. Hoe is het nu uiteindelijk afgelopen met het hele gedoe?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Al zou mijn vriend naar een stripclub gaan terwijl ik niet zwanger was had ik hem al van kant gemaakt. Sorry hoor, maar nee. Hoe is het nu uiteindelijk afgelopen met het hele gedoe?


    ze kwamen om kwart voor 1 binnenlopen alsof het de normaalste zaak van de wereld was.

    Op de vraag waar ze hebben geslapen was het antwoord 'Nergens'

    En Eikel wilde zijn zoontje en zijn vriendin meenemen na huis maar dat heeft mijn vader met zijn vaderlijke gevoelens tegen gehouden.
    De grootste ruzie weer en nu zijn ze weer weg met de wagen van eikel.

    Mijn broer ook net dat mener zijn vriend tot de orde roept...

    Nee hoowr hij doet vrolijk mee.

    Waarom gooi jij eigenlijk je halve leven online? o.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hooligan schreef:

    StoryBelle schreef:
    Waarom gooi jij eigenlijk je halve leven online? o.O


    Dat doe ik niet hoor.

    Echt niet.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat doe ik niet hoor.

    Echt niet.


    ... Eigenlijk doe je dat wel... :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)

    Dat doe ik niet hoor.

    Echt niet.

    Nee je hebt gelijk.
    Het is je Hele leven(bloos)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Als zij dat wilt doen, dan doet ze dat.
    Daarbij is het fijn om over dingen te praten.


    There's power in the words you whisper.

    Octavia schreef:
    (...)
    Nee je hebt gelijk.
    Het is je Hele leven(bloos)


    Je hebt gelijk, sorry voor mijn fout. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.