• Ik heb twee verhaallijnen in mijn hoofd, maar nu wil ik toch wel weten welke jullie het meest aantrekt en welk het meest origineelst is.

    #1. Evelyn Caret, beter gekend als Eve is een positief meisje. Ze is elke dag vrolijk en niks of iemand kan dat veranderen. Tot ze word verkracht, haar ouders scheiden en ze aan de drugs geraakt. Ze wordt erg onzeker over alles en krijgt ook nog anorexia. Je zou zeggen probleem meisje. Maar dan stuurt haar moeder haar na een psycholoog. Een hoop problemen klaren op, maar niet de onzekerheid. De psycholoog roept daarvoor de hulp van Justin Bieber in. Langzaam aan worden ze beste vrienden en tot slot een koppel. Als blijkt dat alles is opgelost, valt Eve weer terug in haar oude leventje. Het leventje waar ze om niks of iemand geeft. En dat allemaal door een stalker die uit de naam van Justin berichtjes stuurt. Slechte berichtjes. Eve maakt het uit en bant Justin uit haar leven. Justin snapt er niks van en denkt dat het zo beter is. Dat Eve wat tijd voor haar zelf nodig heeft. Als Eve gaat denken dat Justin echt niks om haar geeft, krijgt ze zelfmoordneigingen en besluit ze om voor een trein te springen. Maar dan redt Justin haar en zo worden ze weer een koppel.

    #2. Justin Bieber en Chloe Anderson (actrice). Ze zijn heel goed bevriend. En dan als ze samen de hoofdrol in een film krijgen, moeten ze ook met elkaar zoenen. Eerst willen ze niet, maar dan doen ze het. Die zoen verpest hun vriendschap, want ze worden allebei verliefd op elkaar. Ze geven het niet toe, willen niks meer met elkaar te maken hebben. Stap voor stap groeien ze uit elkaar. Maar als ze elkaar dan tegenkomen op de premiere, wordt alles weer zo als vroeger, ze geven toe en zo worden ze een koppel.


    Dut zeg me alsjeblieft welk het origineelst is en welke jullie het meest aantrekt.

    Geen van beiden vind ik echt origineel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sorry, maar ik vind ze allebei niet heel geweldig. Bieber zit erin, en je vertelt meteen ook al het einde van het verhaal, waardoor het niet heel interessant meer is om te lezen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    StoryBelle schreef:
    Geen van beiden vind ik echt origineel.

    Ardency schreef:
    Sorry, maar ik vind ze allebei niet heel geweldig. Bieber zit erin, en je vertelt meteen ook al het einde van het verhaal, waardoor het niet heel interessant meer is om te lezen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je zegt het af met mij omdat je geen tijd had. Maar gaat wel zomaar een andere story beginnen? nou vind ik zielig sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind twee het leukst.


    live the life you love

    Vooral geen Bieber. x:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    De tweede is leuker, hoewel ik niet van Bieber houdt.
    Wel jammer dat je meteen de hele verhaallijn vertelt hoewel we die deels ook wel hadden kunnen raden.
    Ik vind ze beide niet erg origineel.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 21:18 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ardency schreef:
    Sorry, maar ik vind ze allebei niet heel geweldig. Bieber zit erin, en je vertelt meteen ook al het einde van het verhaal, waardoor het niet heel interessant meer is om te lezen.

    Als je er geen Bieber inzet, vind ik het leuke verhalen ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!