• Ben ik hier de enigste,of zijn er hier ook mensen dat niet kunnen knipogen? Want ik voel mij eigenlijk echt wel vet zielig. Want iedereen vind het echt grappig en lacht ermee dat ik dat niet kan ö En ik voel me echt alleen. Dus zijn er hier ook nog mensen die het niet kunnen? ö

    Ik kan het half, maar ik wil graag één wenkbrauw op kunnen trekken. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik kan dat niet ><
    door mijn aangezichtsverlamming


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Als ik knipoog trekt het ook op niets. ^^


    Let the Night embrace you

    ik kan het ^^
    maar ik kan mijn tong dan weer niet in 2 plooien, terwijl mijn zus een klavertje vier kan vormen met der tong ><.


    -

    I can't :Y) En ik kan ook niet scheelkijken. Of rare dingen met mijn tong (niet verkeerd opvatten)
    Ik kan wel heel eng doen met mijn benen.


    Bored.

    Ik kan het ook niet xD
    Een vriendin van mij heeft een keertje een halfuur lang alleen maar voor de spiegel gestaan om haar knipoog te oefenen xD
    En dat vind ik te veel van het goede xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik kan het, en ik kan ook mijn oren bewegen en 1 wenkbrauw optrekken maar de andere niet Ö xD


    Moving on but never letting go

    Ik kan het :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Cristine schreef:
    I can't :Y) En ik kan ook niet scheelkijken. Of rare dingen met mijn tong (niet verkeerd opvatten)
    Ik kan wel heel eng doen met mijn benen.

    Ik kan,
    niet knipogen, niet mijn wenkbrauw optrekken, niet mijn oren bewegen, niet eng doen met m'n tong, niet m'n neusvleugels (of hoe dat heet) optrekken...
    Ik kan dus niets:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik kan knipogen met mijn beide ogen :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik kan dat niet. Heel mijn gezicht ziet er dan raar uit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik kan het niet,,ik heb ooit een zenuw gehad dat ik steeds ging knipperen met mijn ogen dus als ik nou een paar keer knipoog begint het knipperen met mijn ogen weer en dat is kei vervelend :S


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    het ziet er bij mij ook niet uit :')


    -

    Kikkerxlove schreef:
    (...)
    Ik kan,
    niet knipogen, niet mijn wenkbrauw optrekken, niet mijn oren bewegen, niet eng doen met m'n tong, niet m'n neusvleugels (of hoe dat heet) optrekken...
    Ik kan dus niets:Y)

    IK KAN DAT ALEMAAL XD


    Imperfection Is Beautiful

    Happysnail schreef:
    Ik kan het half, maar ik wil graag één wenkbrauw op kunnen trekken. (cat)

    Same here. Ik kan der -peep- van en wenkbrauwoptrekkers zijn vet :O


    Frankly my dear, I don't give a damn.