• Ik ben oefeningen aan het maken voor Engels en ik maak die het liefst in potlood omdat ik dat netter vind, maar nu heb ik een nieuw potlood en dat zit nog niet naar mijn hand en nu kriebel ik echt, net alsof ik niet kan schrijven.

    ps: Ik suck echt als het over het naamwoordelijke en werkwoordelijke gezegde gaat
    pps: Ik moest mij voorstellen tijdens de les en de gast achter me vroeg of ik vrijgezel was, awkward.
    ppps: Mijn pas gekochte boek van informatica was na een uur al besmeurd met confituur.
    /irrelevant

    Hebben jullie dat ook dat je met nieuwe pennen/potloden niet kan schrijven of ligt dat aan mij? ;d

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 21:10 ]

    Ik kan met pennen die zwarte inkt, in plaats van blauwe hebben totaal niet schrijven. Klinkt heel achterlijk, maar het lukt gewoon echt niet dan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik kan met pennen die zwarte inkt, in plaats van blauwe hebben totaal niet schrijven. Klinkt heel achterlijk, maar het lukt gewoon echt niet dan :'D


    Merk je dat verschil dan? ;p


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Bandicoot schreef:
    Use a laptop ^^

    Ja want ik kan met een laptop mijn boek invullen? d;

    xBrownie schreef:
    (...)

    Merk je dat verschil dan? ;p

    Niet in de pen, maar wel in mijn handschrift haha. Echt heel raar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Ik kan met pennen die zwarte inkt, in plaats van blauwe hebben totaal niet schrijven. Klinkt heel achterlijk, maar het lukt gewoon echt niet dan :'D


    Dat is indd vreemd :'D

    Reassurance schreef:
    (...)
    Niet in de pen, maar wel in mijn handschrift haha. Echt heel raar.


    Dat is.. grappig :')


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Arlene schreef:
    Dat ligt aan jou, haha.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik haat het als ik mijn handtekening moet zetten met een stylo van een ander. Dat ligt gewoon niet in mijn hand. Met potloden heb ik dat niet echt. Ik schrijf trouwens ook het liefst met potlood omdat ik dan lekker fijn kan schrijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bandicoot schreef:
    Use a laptop ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wheeeeeeee, mijn pen -waar ik verslaafd aan was- is dood. En het is een parker, dus de vullingen kosten in de 7 tot 6 euro. Ik citeer; Daar kan je 60 pennen mee halen bij de action. :c Haha lol, 4231e post.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 7:10 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kan met geen één potlood schrijven, ik krijg daar kippevel van over mijn hele lichaam xd


    Alis volat propriis.

    Oh, dat heb ik heel soms met een paar pennen, maar verder bijna nooit... x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    C18 schreef:
    Ik kan met van die fineliners - maar dan in potloodvorm - goed schrijven en tekenen. Ligt echt fijn in de hand.

    Ja, die schrijven lekker! Maar ze drukken door op het papier, dus dat vind ik dan zo onhandig.


    To live would be an awfully big adventure