• Hey ieder die dit leest,

    ik heb hulp nodig van iemand die weet hoe je een cover maakt. Zelf heb ik het een en ander geprobeerd maar het wilt niet lukken. ):
    Momenteel heb ik Polyvore gebruikt maar dat wil ik eigenlijk niet meer en ik heb gezien dat sommige hier echt goed in zijn.
    Op die manier is het mooier, beter en origineler. (ben ik ook de regel ...by Renate1983 on Polyvore kwijt.)

    Ik hoor het graag en dan hoor je om welk verhaal het gaat, wat er ongeveer in de cover
    moet komen en/of een kleine samenvatting van het verhaal. Je krijgt er gewoon alle publicatie bij en wordt vermeld.

    All the love, R


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~

    Ik wil wel wat proberen, als ik weet waarvoor (':


    obsessive rage

    Stuur mij maar een berichtje, ik zou je dolgraag helpen.^^
    Het probleem is dat ik zelf ook hulp nodig heb. Ik wil namelijk mijn verhaal naar het Engels vertalen, maar dat kan ik niet. Misschien kun je me helpen en zo elkaar helpen?


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    GoldenBella schreef:
    Stuur mij maar een berichtje, ik zou je dolgraag helpen.^^
    Het probleem is dat ik zelf ook hulp nodig heb. Ik wil namelijk mijn verhaal naar het Engels vertalen, maar dat kan ik niet. Misschien kun je me helpen en zo elkaar helpen?


    Als je wilt kan ik je daar ook een beetje bij helpen, al snap ik als je liever wil dat Renate dat doet, maar ik kan ondertussen best goed Engels schrijven en vind vertalen best leuk :3


    obsessive rage

    Heel erg bedankt voor jullie reacties.
    Allereerst, ik heb soms om dingen te vertalen Google translate nodig. Er gaat nog wel eens wat mis.

    Verder heb ik een verhaal met de titel "Till the A.M."
    ~ gaat over Gina Michaels en Harry Styles
    ~ door haar drukke/sociale/sportieve leven weet ze niet wie hij is (dus ook niet dat hij van 1D is)

    De cover zou ik een plaatje willen als een mix van een gezellige plek voor de open haard, met Harry erin.
    Samen met dit plaatje erbij.



    Als je dat zou willen doen, dan graag. Alvast heel erg bedankt.

    All the love, R

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 16:35 ]


    ~ I'm a writer. Anything you say or do may be used in a story. ~