• Je leest het en hoort het overal. Bijna iedereen overlijdt aan kanker. Die vreselijke ziekte! En als ik dat lees, als er weer iemand overleden is daaraan. Dan gaan mijn gedachten weer naar mijn 2 ooms en opa die er ook aan overleden zijn. Dat doet me verdriet, het maakt me boos. Die ziekte is zo oneerlijk! Er is geen middel tegen. Dat maakt me zo boos. En het is gewoon zo gemeen!

It's going to be difficult, but not impossible.

2 leraren van mij zijn eraan overleden
    oke, dat is niet hetzelfde als een familielid, maar wel vervelend
    en het is egt hard als ik er iemand mee hoor schelden

Illuminati schreef:
    Danku, dit kon er nog wel ff bij.. :')

Julia, ik ben er voor je. Niet vergeten

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Julia, ik ben er voor je. Niet vergeten

D'ahw, danku -hug-

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Kedavra schreef:
    Ik haat het ook, mijn oma is aan kanker overleden. =(

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik haat het ook
    Mijn oma is vorige jaar 31 oktober overleden aan kanker, ze had kale of nou ja hoe j het schrijft

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Je kan er nu eenmaal niets aandoen.
    Maar er zijn ook mensen die kanker overleven.

[ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 8:37 ]

<3

Mentha schreef:
    Het maakt heel veel mensen boos, en dan mensen die er mee schelden. Ze hebben totaal geen idee wat ze iemand aan doen, die het kent of mee maakt.

They fell in love, didn't they?

Ja ik ken ook een aantal mensen die aan die vreselijke ziekte zijn overleden.
    Er is een scan (er zijn er een aantal in duitsland) die de gemo (ik weet niet hoe je het schrijft) beter laat werken ofzo, ik weet het niet precies, maaar die kost 1 miljoen, en een meisje uit mijn klas kent een vrouw (erg jong nog) die er aan is overleden en haar laatste wens was zo'n scan en onze school heeft daar een sponsorloop voor gedaan en nog wat andere dingen en ze zijn nu op de helft van het bedrag.. ik snap dus echt niet waarom ziekenhuizen of weet ik veel wie er niet een koopt....

ailoveejoee.

Jep. Alle ziekte's zijn oneerlijk.

Where words fail, music speaks

Reseda schreef:
    Life's a bitch.

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.