• Aan One Direction.

    Ik heb zojuist de clip gezien van 'What Makes You Beautiful'.

    En ik ben verkocht echt.


    En ik aanbid Harry!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Iets wat wel een bij studentenclubs gebeurt. Mensen die zich willen laten dopen moeten soms een schachtenverkoop ondergaan. Daar wordt heel wat gedronken, opdrachten gedaan,.. en uiteindelijk wordt je verkocht aan een 'meester'. Voor 40 euro of 105 ofzo, snap niet waar die hun geld insteken :'D;
    Alleszins, dan moet je een hele week doen wat je 'meester' zegt (behalve als dat er over gaat en tegen de regels is) en zij zullen je meestal ook wel doen afzien op de doop door stomme opdrachten te geven en dergelijke :'D.


    Holy crap, ik ben echt blij dat ik een forever apony mensenhater ben en niet bij een studentenclub zit!
    *zit in leiden en keek sowieso al met medelijden naar de mensjes van minerva met hun pakjes en strakke regeltjes en bijna-verbod op praten met buitenstaanders*


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Zodat iedereen kon denken dat ze verkocht was D:


    Dit is volgens mij het top-punt van nutteloze topics...
    en voordat jullie gaan zeuren, ik heb hierbij niets tegen 1D of hun fans, dat is mijn standpunt niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    ...

    Oh lol, ik dacht aan een ander soort verkocht *facepalm*
    Nja, fijn dat je vriendje geen vrouwenhandelaar blijkt te zijn xD

    Great minds think alike.


    Where there is a sea there are pirates...

    Join us :9~.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Holy crap, ik ben echt blij dat ik een forever apony mensenhater ben en niet bij een studentenclub zit!
    *zit in leiden en keek sowieso al met medelijden naar de mensjes van minerva met hun pakjes en strakke regeltjes en bijna-verbod op praten met buitenstaanders*

    Haha ik heb de schachtenverkoop nog mee gedaan, met grote spijt. Eerst en vooral heb ik een hele avond chocomelk moeten drinken -had opgegeven dat dat niet mocht, eigenlijk lust ik het gewoon niet en kan er niet tegen-. Moest veel snoepjes verkopen om 40 euro die ze betaald hadden voor mij terug te betalen. Heb mijn doop zelf niet meegedaan omdat mijn bril stuk was (heb een -6, dus ik zie niet zonder). Dat was toch niets voor mij, 'k vind dat nogal zever studentenclubs, 'k deed dat omdat een vriendin dat wou. Heb ook nooit geluisterd als ze iets vroegen, in dat opzicht ben ik heel koppig.

    Bij ons moeten ze alles doen tot ze ontgroend worden oO

    Oh nee, enkel in de week voor de doop en na de schachtenverkoop moeten ze daarnaar luisteren denk ik. Maar voordat ze zo echt gedoopt zijn of weet ik wat zijn er nog wel extra dingen die ze moeten doen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Welcome to the 1D family, maar een echte fan aanbid ze alle vijf(:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Haha ik heb de schachtenverkoop nog mee gedaan, met grote spijt. Eerst en vooral heb ik een hele avond chocomelk moeten drinken -had opgegeven dat dat niet mocht, eigenlijk lust ik het gewoon niet en kan er niet tegen-. Moest veel snoepjes verkopen om 40 euro die ze betaald hadden voor mij terug te betalen. Heb mijn doop zelf niet meegedaan omdat mijn bril stuk was (heb een -6, dus ik zie niet zonder). Dat was toch niets voor mij, 'k vind dat nogal zever studentenclubs, 'k deed dat omdat een vriendin dat wou. Heb ook nooit geluisterd als ze iets vroegen, in dat opzicht ben ik heel koppig.


    Pfff, klinkt echt als onzin ook. Snap nooit waarom mensen erbij willen horen: je kunt toch ook gewoon losse vrienden maken zonder bij een of andere rottige club te horen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Kyou schreef:
    Super voor je. Ik ben geen fan.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Kyou schreef:
    Super voor je. Ik ben geen fan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Kyou schreef:
    Super voor je. Ik ben geen fan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Abernathy schreef:
    Welcome to the 1D family, maar een echte fan aanbid ze alle vijf(:


    Doe ik ook maar harry heeft mijn hart veroverd.

    Captain schreef:
    (...)
    Great minds think alike.


    So do sadistic minds. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    (...)

    Doe ik ook maar harry heeft mijn hart veroverd.


    Met één clipje? :')

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 19:20 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    So do sadistic minds. :')

    Great = sadistic. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Met één liedje? :')


    Nee....

    Heb wel meer gehoord maar ik vind boven staande nog steeds de mooiste.