• Heey,

    ik heb het echt super druk vandaag, en ik moet nog heel veel leren voor een repetitie en een So morgen. Alleen moet ik ook nog 3 verhalen schrijven voor kunst en cultuur (mn bijroute) en ik heb totaal geen inspiratie!! Ze moeten per stuk ongeveer een kant van een a4 zijn. Het moet over een intrige gaan.. (Als je niet weet wat het is zoek maar op) Het moet niet echt heel mooi geschreven zijn, maar gewoon simpel. Oja en er moeten sowieso 4 personen in voorkomen. Zou iemand iets voor me kunnen schrijven?

    Ik zou je zoooo ongelooglijk dankbaar zijn!!
    Xoxo

    EDIT: Oja en vergeten te zeggen, het moet vanuit de 3e persoon geschreven zijn.. (:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 20:22 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Alsjeblieft? Leef je in een 2e klasser D:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    een ding, vroeger beginnen en niets uitstellen
    en sorry ik kan je niet helpen, ben echt slecht schrijver

    Ik vrees dat mijn schrijfstijl je meteen zou verraden x'D Ik kan namelijk niet 'simpel' schrijven. En ik kan niet goed schrijven vanuit de derde persoon, dus sorry..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik stel voor dat je nu heel erg hard gaat werken en dus van quizlet gaat, iedereen heeft wel eens van die dagen dat hij echt teveel werk heeft om af te krijgen de vraag is dan: "ligt het aan de leraren of aan mij?" Hebben ze je niet genoeg tijd gegeven of heb je het gewoon te lang uitgesteld? Anyways ik heb zelf misschien niets te doen nu maar ik ga echt niet andermans werk maken daar doe ik niet aan mee.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb mijn eigen huiswerk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb nix uitgesteld, heb het vandaag opgekregen voor morgen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    Alsjeblieft? Leef je in een 2e klasser D:


    Haha, moet jij examen klassen eens zien. Als je dit al niet red...

    Je moet gewoon beter leren plannen en vroeger beginnen. Wij kunnen niet zomaar jouw werk gaan zitten doen. Als je nou eens van internet afgaat en aan je werk gaat? Dan krijg je het eerder af :Y)

    Voortaan beter leren plannen en op tijd beginnen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Panthera schreef:
    Ik heb nix uitgesteld, heb het vandaag opgekregen voor morgen.


    en dan ben je nu al aan het panikeren? Veel succes als je hoger komt te zitten. Sluit gewoon het internet af and get your ass back to your work >.<


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik schrijf geen verhalen..sorry!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    nerveus schreef:
    (...)

    Haha, moet jij examen klassen eens zien. Als je dit al niet red...

    Je moet gewoon beter leren plannen en vroeger beginnen. Wij kunnen niet zomaar jouw werk gaan zitten doen. Als je nou eens van internet afgaat en aan je werk gaat? Dan krijg je het eerder af :Y)

    Voortaan beter leren plannen en op tijd beginnen. ;)

    Ik kan moeilijk eerder beginnen als ik het vandaag heb opgekregen. Ik kan er ook niks aan doen dat ik het zo druk heb. (Ik ga jullie niet vertellen wrm want het is nogal heel erg persoonlijk..)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    En ik zit trouwens alleen opt internet omdat ik af en toe Q check voor reacties. Verder ben ik bezig met mn andere huiswerk.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Panthera schreef:
    (...)
    Ik kan moeilijk eerder beginnen als ik het vandaag heb opgekregen. Ik kan er ook niks aan doen dat ik het zo druk heb. (Ik ga jullie niet vertellen wrm want het is nogal heel erg persoonlijk..)


    Lieverd,
    als je ons niet kan vertellen waarom je het zo druk hebt (wat niet uit maakt ik begrijp volkomen dat je dat niet wil zeggen) maar dan kan je ook niet verwachten dat wij jouw werk gaan doen. Voor zover wij weten kan jij evengoed rustig achter je pc zitten en niets doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.