• Quintessence schreef op 6 okt 2011 - 13:41:
    Heej,
    Dan heb je bij deze toestemming om de themawedstrijd te beginnen. Wil je mij de link van het topic even sturen?
    x


    Aloa :'D
    Cresta en ik hebben toestemming gekregen om onze Honger spelen van Quizlet Themawedstrijd te openen.

    Wij zoeken:
    # 12 - 24 tributen

    Deelnemers:
    - Spotgaai #1 #2 #3
    - Kreacher #1 #2 #3
    - Liberacorpus #1 #2 #3
    - Taize #1 #2 #3


    Uitslag:
    - Taize #1 (7.5+7):2= 7.25 #2 (8.0+9.0):2= 8.5 #3 (7.5+7):2= 7.25
    - Spotgaai #1 (8.5+8.0):2= 8.25 #2 (8.5+7.5):2= 8 #3 (9.0+9.0):2= 9
    - Kreacher #1 (9.0+9.5):2= 9.25 #2 (9.0+9.5):2= 9.25 #3 (8.5+8.5):2=8.5
    - LoganHLover #1 (7.5+8.0):2= 7.75 #2 (7.5+8.0):2= 7.75 #3 (6.0+7.5):2= 6.75
    - Liberacorpus #1 (7.0+8.5):2= 7.75#2 (9.0+8.5):2= 8.75 #3 (7+8.5):2= 7.75
    - BlondDevil #1 (7.0+7.5):2= 7.25 #2 (7.0+8.0):2= 7.5 #3 (6.0+6.0):2= 6.0


    Afvallers:
    - Prim
    - Translate #1 niet ingeleverd
    - Abernathy #1 niet ingeleverd
    - MissDior #1 niet ingeleverd
    - Blueblood#1 niet ingeleverd
    - iPotter #1 niet ingeleverd
    - Fae #1 niet ingeleverd
    - Schneider #1 niet ingeleverd
    - Roux #2 niet ingeleverd
    - Maeleena #2 niet ingeleverd
    - CrispsPink#2 niet ingeleverd
    - Fayan #2 afgevallen
    - Kiara2 #2 afgevallen
    - BlondDevil #3 afgevallen
    - LoganHLover #3 afgevallen



    Juryleden:
    # Cresta
    # Thresh


    Prijzen:
    Eerste plaats: 25 credits + Eer
    Tweede plaats: 15 credits + Eer
    Derde plaats: 7 credits + Eer


    De eerste opdracht:
    In het boek ‘Vlammen’, waarin de 3e kwartkwelling bekend word gemaakt, stapt er een man met een doos enveloppen naar voren, gesorteerd en genummerd. Katniss bedenkt zich ze dus dat er al ontzettend veel kwartkwellingen zijn bedacht, aan jullie de taak dus!
    Verzin een kwartkwelling, wees zo origineel mogelijk. Je omschrijft het idee dus, als het vooral om de arena gaat, kan je eventueel foto’s opzoeken en gebruiken.
    Minimaal aantal woorden: 600, geen maximaal aantal woorden. Succes!
    DEADLINE: Maandag 17 oktober, 23:99


    De tweede opdracht:
    In de Hongerspelen trilogie gaan er vele personages dood. Stel je voor, je kan één iemand zijn leven redden, maar daarvoor moet er een ander dood. Maak een verhaal dat bij de verhaallijn van de boeken past waar je laat zien welk personage je laat leven en er een ander dood gaat. Minimum woorden: 700.
    Stuur de link naar het hoofdstuk naar beide juryleden. Succes!
    DEADLINE: Donderdag 3 november, 23:59


    De derde opdracht:
    Iedere tribuut heeft een speciaal soort districtsaandenken, iets dat hun doet denken aan thuis. Zo heeft Katniss haar speld, heeft Peeta in Catching Fire een ketting en heeft Rue haar ketting. Wat zou jouw districtsaandenken zijn?
    Dit mag een voorwerp van jezelf zijn, je mag ook zelf iets maken of gewoon iets tekenen.
    Maak er ook een korte beschrijving bij waarom je dit voorwerp kiest, circa 300 woorden.
    Stuur de link van je creatie naar beide juryleden!
    DEADLINE: Woensdag 23 november, 23:59


    # Om deel te nemen aan deze wedstrijd moet je minimaal het eerste deel van de Honger Spelen Triologie hebben gelezen, en weten wat er in de twee daaropvolgende delen gebeurd.
    # De opdrachten zullen variëren van schrijfopdrachten tot creatieve opdrachten, en ze hebben allemaal iets te maken met de Honger Spelen.
    # Voor elke opdracht heb je anderhalve week de tijd.
    # Stel je inzending op in een story en stuur deze in een pb naar beide juryleden (Thresh & Cresta).
    # Minimaal vier dagen voor de Deadline om uitstel vragen, anders wordt deze je niet verstrekt. Maximaal 4 dagen uitstel.
    # Willen jullie naamwijzigen aub in dit topic doorgeven?



    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 18:48 ]


    To love is to destroy.

    iPotter schreef:
    Hey, ik vrees dat ik me moet terugtrekken uit deze wedstrijd. Ik heb totaal geen inspiratie en eigenlijk ook geen tijd (in België hebben we nu nog geen vakantie, nee D: ). Ik vind het heel jammer, want ik vond het een heel leuke opdracht.


    Aloa (: Probeer inspiratie op te doen uit je omgeving - of kijk op youtube naar de filmpjes van maistaypro, daar kreeg je gegarandeerd inspiratie door! Gewoon proberen, en als ht eht echt niet lukt, kun je je maandag nog uitschrijven ^^


    To love is to destroy.

    Seam schreef:
    (...)

    Aloa (: Probeer inspiratie op te doen uit je omgeving - of kijk op youtube naar de filmpjes van maistaypro, daar kreeg je gegarandeerd inspiratie door! Gewoon proberen, en als ht eht echt niet lukt, kun je je maandag nog uitschrijven ^^

    Ik wil best nog wel proberen, ik denk gewoon niet dat het nog gaat lukken. (: Maar oké, ik zal nog tot maandag afwachten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Morgen is de deadline! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Peeps, jullie hebben nog tot vanavond 00:00 uur om in te leveren! We hebben er nog maar vier, kom op *O*


    To love is to destroy.

    Working on it!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine zei op 17 okt 2011 - 14:35:
    Working on it!


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Zelfde ;D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    - is druk aan het schrijven -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ingeleverd :D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Oh, mijn idee is zo sadistisch en gemeen en wreed, hehehe.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    pfieuw, wat ben ik blij dat ik hem al een week geleden ingeleverd heb *veegt met hand langs voorhoofd*
    hoef ik nu tenminste niet te stressen :D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus zei op 17 okt 2011 - 18:16:

    pfieuw, wat ben ik blij dat ik hem al een week geleden ingeleverd heb *veegt met hand langs voorhoofd*
    hoef ik nu tenminste niet te stressen

    Ik moet hem nog inleveren en ik stress toch ook niet? =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Shit, ik heb nu een computerverbod voor de rest van de dag. Ik weet dat je van te voren uitstel moet vragen, maar ik wist niet dat ik dit verbod zou krijgen en nu kan ik het niet inleveren D:
    Als het mag lever ik het morgenochtend in(huil)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Shit, ik heb nu een computerverbod voor de rest van de dag. Ik weet dat je van te voren uitstel moet vragen, maar ik wist niet dat ik dit verbod zou krijgen en nu kan ik het niet inleveren D:
    Als het mag lever ik het morgenochtend in(huil)


    Dat is begrijpelijk! Uit hoge uitzondering mag jij hem nog morgenavond zelfde tijd inleveren, maar niemand anders ^^


    To love is to destroy.

    Aloa, ik ga het echt niet halen door problemen thuis als jullie uitleg willen snap ik het helemaal maat ik zie het niet zitten om het op het forum te plaatsen, ik was trouwens Abernathy

    [ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 20:38 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)