• "Justin Bieber wordt op 17 oktober vermoord tijdens zijn concert in het National Stadium in de Peruaanse hoofdstad Lima." Dat is geschreven op Facebook. Fans van de Canadese zanger smeken hun idool nu om het concert af te zeggen.

    Overigens ligt Bieber zelf niet zo wakker van bedreigingen, zo zei hij laatst al tijdens een persconferentie. "Op YouTube, Twitter en Facebook zijn veel mensen die mij haten. Uiteindelijk maken ze gewoon reclame voor me", zei hij laconiek.

    Fans zijn een online petitie begonnen, die al ruim duizend keer is getekend.


    dat stond op hyves
    oh my god echt overdreven


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Who cares? Elke beroemdheid krijgt duizende bedreigingen.


    All I have in life, is my imagniation.

    Haha.
    Je kan zeggen wat je wilt maar in dit bericht is Justin wel heel nuchter.


    "Ignite, my love. Ignite."


    Where there is a sea there are pirates...

    My cup of care is more than empty.


    I was an angel living in the garden of evil

    DarkSavior schreef:
    Mijn mening:



    Lets kill him!

    Echt hè, Biebertje toch. Hoe kan iemand zich toch zó snel in de nesten werken...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hm. Tja, volgens mij krijgt iedere artiest dat soort doodsbedreigingen. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat dit de eerste keer is dat hij met zoiets te maken heeft, maar de fans maken er dit keer gewoon nogal wat ophef over. Het is een beetje overdreven om zo'n petitie rond te laten gaan, als je het mij vraagt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat dit gewoon een zieke grap is van iemand die hem gewoon haat. Jammer voor diegene want iemand haten kost meestal meer energie dan iemand accepteren voor wie hij of zij is


    Physics is awesome

    Synyster schreef:
    Ik vind het inderdaad echt ziek. Het is leuk dat je Justin Bieber niet leuk vind, maar dat je hem gelijk wilt vermoorden... Dan zit er echt een steekje los.

    DirectionOne schreef:
    *grinnikt* Alsof het ooit echt zal gebeuren xD

    "Op YouTube, Twitter en Facebook zijn veel mensen die mij haten. Uiteindelijk maken ze gewoon reclame voor me", zei hij laconiek.


    Tja,eigenlijk heeft hij wel gelijk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oké, heel erg leuk voor hem. Wat boeit ons dit?! Alsof het echt zou gebeuren ofzo. Justin Bieber is echt uit.


    We accept the love we think we deserve.

    weetje ik vind hem niet leuk en blabla bal maar ik snap niet dat mensen dan gelijk dat gaan doen. dat slaat op niks. gewoon stoef gedrag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DarkSavior schreef:
    Mijn mening:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wtf O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol 17 oktober word dus een dag om nooit meer te vergeten


    Alleen maar tranen van geluk