• Ik heb het koud!
    Ik ben net terug gekomen van paardrijden en nu zijn mijn ouders niet thuis.
    Ik ben me sleutels vergeten, dus nu moet ik in de tuin wachten tot mijn zusje thuis komt van dat 1D-gebeuren. Zij geeft wel een sleutel. Maargoed. Ik heb geen jas en het is nog best wel fris.

    Voor de nuttigheid van dit topic; vergeten jullie ook wel eens je huissleutels?


    Winter is coming.

    ga naar een winkelcentrum ofso, om je tijd te verdoen. ;D


    They fell in love, didn't they?

    Ik heb geen huissleutel :W.
    Ik had hem zwart geverfd, en ik had hem daarna in mijn kamer neer gelegd op een plek waar ik hem niet kwijt zou raken. Alleen, ik ben vergeten welke plek dat was..

    Bij ons ligt er een sleutel in de garage (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben hem al een aantal jaren niet meer vergeten :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja. vaker. En dan moet ik of heel lang wachten of ik moet helemaal terug naar de stad fietsen om een sleutel op te halen, wat wel een half uur fietsen is!
    en ik heb het ook koud al zit ik binnen...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ga rondjes rennen, krijg je het warm :3
    Maar ik vergeet mijn sleutel nu niet meer, vroeger áltijd.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben vooral vaak mijn fietssleutel kwijt. Oh en een keer heb ik lang buiten zitten wachten tot er iemand kwam. Ik dacht dat ik mijn sleutel kwijt was, maar later bleek dat hij gewoon op een andere plek zat als normaal. ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ...Heb je geen vrienden waar je heen kunt? D:

    Ik vergeet 'm wel eens, maar dan ga ik in de garage zitten roken, want die staat wel altijd open. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    bij is ons is het met een code, altijd handiger

    Soms, maar wij hebben een reservesleutel buiten liggen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soms, maar 3 mensen in onze straat hebben de sleutel ook.

    Nee, nooit.
    En anders hebben mijn tante en mijn buurvrouw die ook wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Niet vaak, maar meestal moet ik toch niet langer wachten dan een kwartier/halfuur/uurtje héél uitzonderlijk.
    Mijn sleutel zit in mijn portefeuille


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dan duik ik de schuur in en ga ik daar wat cola uit de kast pakken :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat had ik in ons appartement in Duitsland.. Ik moest met de hond naar beneden zodat dat ding niet de hele boel onder zou pissen, in me pyjama om 8 uur 's ochtends, ik was alleen thuis en ja hoor.. Ik vergeet de sleutel. Ik heb 2 uur buiten staan wachten, toen kwam er iemand van het appartement naar buiten.. Maar die had een hond. En ik spreek geen Duits. Ik moest mijn hond dus bijhouden, en pas na 3 uur wachten kon ik mn huisje weer in. ARGH.

    Nah. ben nu gelukkig weer binnen, haha.
    maar heb het nog steeds koud.


    Winter is coming.