• Renn heeft twee beste vrienden, een jongen met ADHD, Cedric, en een heel ijdel meisje, Lesley. Renn is verliefd op Cedric, maar ze weet dat Lesley hem helemaal niet mag. Ze laat Renn na maanden eindelijk kiezen, maar Renn wil ze allebei niet kwijt. Moet ze voor de jongen met ADHD kiezen, of voor haar ijdele vriendin Lesley?


    Doen/Niet doen?
    Origineel/Onorigineel?
    Titel?


    :)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Niet doen. Het is niet onorigineel ofzo, maar ik zou het niet doen.(bloos)


    We accept the love we think we deserve.

    Ach, en anders schrijf ik voor mezelf ;)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou het wel doen
    Kan nooit kwaad om even te proberen :Y) Dan kan je nog altijd zien of het iets wordt of niet (krul)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nah, ik mis voldoende spanning. Een alledaags liefdesverhaal trekt me niet zo. Iets over een topgeheime supermacht die de wereld wil overnemen interesseert me persoonlijk meer, maar da's een kwestie van smaak I guess..


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Nah, ik mis voldoende spanning. Een alledaags liefdesverhaal trekt me niet zo. Iets over een topgeheime supermacht die de wereld wil overnemen interesseert me persoonlijk meer, maar da's een kwestie van smaak I guess..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik denk dat het wel leuk kan zijn, maar na een paar hoofdstukken wordt het héél saai, behalve als je nog superveel drama enz. eraan kan toevoegen.

    Your choice (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nialltastic schreef:
    Niet doen. Het is niet onorigineel ofzo, maar ik zou het niet doen.(bloos)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou er nog iets doorheen gooien. Iets wat het spannender maakt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Ik zou er nog iets doorheen gooien. Iets wat het spannender maakt.


    comfort in c h a o s

    Je kan het altijd schrijven. Het is idd wel een beetje een standaard liefdesverhaal maar dat zegt niets over dat het een leuke story of niet kan worden. Als jij er een eigen draai aan maakt met lekker veel drama ofsow dan kan het erg leuk worden (:


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger