• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:47 ]

    Basecca schreef:
    Ik ben een expert in lantaarnpaal-knuffelen. Noem me gek, ik vind het sexy. xD


    Echt, ubersexy :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tuurlijk, iedereen zal wel eens van de trap gedonderd zijn zeker :p
    Ze hebben mij al eens gezegd dat ik bij mijn tante van de trap ben gevallen, maar ik weet daar niks van lol xD


    Stop wishing, Start doing..

    toen ik klein was van de bovenste trede naar beneden gerold, met mijn voeten telkens tegen de spijlen van de keuning waardoor ik toch nog een beetje werd afgeremd en ik heb daarna van de shock mijn mama keihard aan haar kin gekrabt,4 strepen, je ziet het nu zelfs nog een beetje


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jep en altijd op een heel lompe manier. ^^


    Take me to wonderland

    Obliviatum schreef:
    ik ben een pro in trapvallen :'D


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Yuhhh. 3 weken geleden ongeveer nog, écht super lelijk x'D


    I love you Tim

    Ik ben als klein kind heel vaak van de trap gevallen en dan vaak ook met mijn gezicht naar voren en dan echt zon snoekduik. Niet fijn ^^'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben laatst de trap op gevallen (wbw). Niet veel mensen kunnen dat (Een vriendin die achter me liep, zat steeds aan mijn kont -___-'. Dus ik ging expres stil staan, gaf ze me een enorme duw naar voren. En toen lag ik boven aan de trap x'D)


    i put the fun in funeral

    Obliviatum schreef:
    ik ben een pro in trapvallen :'D


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    DarkSavior schreef:
    Ik ben als klein kind heel vaak van de trap gevallen en dan vaak ook met mijn gezicht naar voren en dan echt zon snoekduik. Niet fijn ^^'


    Ieeeee jij maakt me bang :(, ik ben gisteren in Keulen geweest, gingen we de Dom beklimmen -.-', ik werd dus helemaal bang en zag echt zo voor me dat ik van die trap af zou vallen en in gedachten kon ik mijn schedel echt al zo horen kletteren tiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktik!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Yup toen ik klein was bij me oma. Ook zo'n leuke trap met een bocht erin. Was boven aan het spelen met m'n neefje, en ik viel toen achterstevoren heel die trap af. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    jep toen ik klein was:X


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ja best vaak


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ja zo vaak (bloos)


    -

    Nee, nog nooit van de trap. Maar ik val wel heel vaak, en heb echt heel vaak dingen gekneusd enzo. En zit altijd onder de blauwe plekken. (:

    Nooo, ik kom er net achter dat mijn golmembership af is gelopen
    (cat)

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 11:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.