Atropos schreef:
(...)
Okeei, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd. Want ik denk dat je weet dat het niet zeker is dat de relatie met je vriend niet voor altijd zal zijn? Heb je daar over nagedacht, zo ja, waarom wil je het dan toch dan? (: ~ Just being curious.
Haha, met nieuwsgierig zijn is niets mis ^^
Mijn vriend betekent heel erg veel voor me. Vroeger was ik heel anders en hij heeft me op verschillende manier positief veranderd. Daar ben ik hem ook dankbaar voor, want ik dacht dat het niemand zou lukken (: Daarom weet ik (niet 100% natuurlijk) dat de kans groot is dat we bij elkaar zullen blijven en samen een toekomst zullen opbouwen. We zien elkaar echt graag, hebben al bepaalde plannen en we betekenen voor elkaar ook echt veel. Dat weten we wel van elkaar. Natuurlijk ga ik die tattoo nu nog niet laten zetten, maar binnen een jaartje of twee. We gaan beiden elkaars naam laten zetten als we aan ons eigen leven beginnen. Dus vanaf het moment dat we gaan samen wonen.
Ja, je mag me gek verklaren
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right