• Dit is en zeiktopic; dus donder op met je haat-reacties.
    Ik ben niet de knapste in mijn omgeving en dat weet ik van mezelf.
    Maar de laatste tijd voel ik me dat erger dan normaal.
    Bijvoorbeeld omdat;

    -ik mezelf te zwaar vind; 1,65 cm en 60 kilo ):
    -ik nog nooit en vriendje heb gehad
    -ik nog nooit gezoent heb
    -jongens alleen naar mijn borsten kijken
    -hele knappe vriendinnen heb
    -iemand mij en en nerd en leuk stelletje vond


    Heeft iemand dat ook?
    Zo ja; laat je hart praten en donder alles in dit topic (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Yeah, ik heb dat wel eens (:
    & je bent niet te zwaar (:
    & jebent 12 O_O
    Et maakt sowieso niks uit als je nog nooit een vriendje en/of gezoend heb..
    Op die leeftijd al helemaal niet O_O
    Jongens kijken altijd naar borsten.. Meestal dan


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik omdat;

    -Ik heel erg verlegen ben
    -Ik altijd heel erg in mezelf ben
    -Ik niet voor mezelf durf op te komen


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik ben alleen soms bang dat ik niet goed genoeg ben voor mijn vriendje, ook al verzekert hij me van wel. But that's it (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, dat heb ik iedere dag (:
    Het gaat bij mij alleen maar om jou eerste en vijfde punt en de andere dingen heb ik niet gemeen met je.
    En inderdaad, zoals Midna zegt, je bent nog maar twaalf, dus je lichaam zal nog veel veranderen, ook al ben je echt niet te zwaar voor je lengte. En jongens kijken meestal alleen maar naar borsten. Dat is een eigenschap. Het is en blijft kut, maar je moet je daardoor echt niet onzeker voelen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zecora schreef:
    Ik omdat;

    -Ik heel erg verlegen ben
    -Ik altijd heel erg in mezelf ben
    -Ik niet voor mezelf durf op te komen

    Same here. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Hé, ik ben bijna 3 jaar ouder dan jij, en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, en ik heb enkel gezoend in de kleuterklas. (cat)
    En jongens zijn jongens, daar kan je niks aan veranderen.

    Oké, ik kan nu heel bot overkomen, maar ik hoop dat je mijn punt begrijpt. Je moet je gewoon nergens zorgen over maken. Doe maar gewoon rustig aan, de rest komt vanzelf wel. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aww lievert Linnie van me (:

    1: Je bent niet te zwaar want 60 kilo klopt (ongeveer) precies bij 1,65 cm(je ideale gewicht is 57, dus het klopt prima)

    2&3: Wel logisch dat je nog nooit en vriendje hebt gehad, of hebt gezoent. Je bent pas 12 snoezepoes.

    4: Zoals iemand hier boven zegt; Jongens kijken altijd naar borsten. Vooral als je zulke grote hebt als jij; muwhahahaha. (grapje hoor schattie)

    5: Jij bent zelf ook knap, waarom zouden die ´knappe´ vriendinnen anders friends met jouw willen zijn? Trouwens bijna iedereen vind zijn/haar vriend(innen) knapper dan zichzelf. Heel normaal

    6: Arme jij, en stelletje met en nerd hahaha. Misschien is ie wel lief! Dan pas je wel bij hem want jij bent ook lief! :3

    Voel je niet onzeker meis: als er iets is mag je altijd bij Dolynitus kommen.
    xx


    Me and my pony are one (:

    Dolynitus schreef:
    Aww lievert Linnie van me (:

    1: Je bent niet te zwaar want 60 kilo klopt (ongeveer) precies bij 1,65 cm(je ideale gewicht is 57, dus het klopt prima)

    2&3: Wel logisch dat je nog nooit en vriendje hebt gehad, of hebt gezoent. Je bent pas 12 snoezepoes.

    4: Zoals iemand hier boven zegt; Jongens kijken altijd naar borsten. Vooral als je zulke grote hebt als jij; muwhahahaha. (grapje hoor schattie)

    5: Jij bent zelf ook knap, waarom zouden die ´knappe´ vriendinnen anders friends met jouw willen zijn? Trouwens bijna iedereen vind zijn/haar vriend(innen) knapper dan zichzelf. Heel normaal

    6: Arme jij, en stelletje met en nerd hahaha. Misschien is ie wel lief! Dan pas je wel bij hem want jij bent ook lief! :3


    Voel je niet onzeker meis: als er iets is mag je altijd bij Dolynitus kommen.
    xx


    Bij jouw kommen? Helemaal in Madrid? Hahahah. Naah ik snap wat je bedoeld.
    Bedankt voor je lieve berichtje (: te amo:3


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Dolynitus schreef:
    Aww lievert Linnie van me (:

    1: Je bent niet te zwaar want 60 kilo klopt (ongeveer) precies bij 1,65 cm(je ideale gewicht is 57, dus het klopt prima)

    2&3: Wel logisch dat je nog nooit en vriendje hebt gehad, of hebt gezoent. Je bent pas 12 snoezepoes.

    4: Zoals iemand hier boven zegt;
    Jongens kijken altijd naar borsten. Vooral als je zulke grote hebt als jij; muwhahahaha. (grapje hoor schattie)

    5: Jij bent zelf ook knap, waarom zouden die ´knappe´ vriendinnen anders friends met jouw willen zijn? Trouwens bijna iedereen vind zijn/haar vriend(innen) knapper dan zichzelf. Heel normaal

    6: Arme jij, en stelletje met en nerd hahaha. Misschien is ie wel lief! Dan pas je wel bij hem want jij bent ook lief! :3

    Voel je niet onzeker meis: als er iets is mag je altijd bij Dolynitus kommen.
    xx


    helemaal mee eens, ik was pas 18 toen ik mijn 1e zoen kreeg

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 14:33 ]

    Je bent pas twaalf, het is heel normaal dat je dan nog nooit hebt gezoend of een vriendje hebt gehad. Het is ook heel normaal om onzeker over jezelf te zijn, dat hoort gewoon bij de leeftijd (jeej, puberen!)
    Bijna alle jongens kijken naar borsten, dat doen ze nu eenmaal.
    Iedereen is mooi op zijn eigen manier, jij ben heus niet lelijk. Ik weet dat het moeilijk is, maar je moet jezelf nooit met een ander vergelijken.
    En probeer je niet teveel aan te trekken over wat mensen denken.
    Het klinkt als een hoop gezeik, maar het is maar een fase dus het gaat allemaal vanzelf weer een keertje over.
    En als er iets is kun je me altijd een berichtje sturen. (;

    Ohja, en vergeet niet dat dingen gebeuren als jij er klaar voor bent.
    Dus maak je niet al te druk en vergeet vooral niet te genieten.
    Je bent nog jong, en hebt nog een heel leven voor je!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 14:36 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wel, ik was altijd wel onzeker. Ik had op mijn 11e al borstgroei. Maar nu ben ik er gewoon echt tevreden mee. Ik kan mezelf echt met een glimlach in de spiegel aankijken.

    Mensen kunnen tegen je zeggen dat je mooi bent, dat je knap bent op je eigen manier. Maar dat zal je niet helpen. Je moet het zelf in gaan zien. Het hoort ook bij de puberteit hoe kut het ook klinkt. En je lichaam gaat nog veranderen

    Het enige bij mij is nu dat ik óveral mezelf moet leren zijn, geen maskers meer, mezelf blootleggen. Ik ben nu alleen mezelf bij vrienden, en dat moet overal worden. En dat gáat me lukken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Wel, ik was altijd wel onzeker. Ik had op mijn 11e al borstgroei. Maar nu ben ik er gewoon echt tevreden mee. Ik kan mezelf echt met een glimlach in de spiegel aankijken.

    Mensen kunnen tegen je zeggen dat je mooi bent, dat je knap bent op je eigen manier. Maar dat zal je niet helpen. Je moet het zelf in gaan zien. Het hoort ook bij de puberteit hoe kut het ook klinkt. En je lichaam gaat nog veranderen

    Het enige bij mij is nu dat ik óveral mezelf moet leren zijn, geen maskers meer, mezelf blootleggen. Ik ben nu alleen mezelf bij vrienden, en dat moet overal worden. En dat gáat me lukken.


    dat klopt, ik was een paar jaar terug ook niet tevreden over mezelf
    en mn ouders gaven me dan altijd ongelijk, maar het was gwn de leeftijd
    en ik ben ook best onzeker

    /

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 14:43 ]


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Liefie; hopelijk ben je gerustgesteld door al deze reacties (:
    Fijne middag allemaal Dolyn verdwijnt nu van Quizlet; tot vanmiddag (:


    Me and my pony are one (:

    ben niet onzeker,:$

    gewoon jezelf zijnn en zeggen tegen jezelf dat je er wel mag zijn!
    en komop, je bent 12, dat vriendje komt heus nog wel
    op ieder potje past een dekseltje zegt mn moeder altijd(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing