• Hallo.
    Zoals de meeste al weten, is mijn vader overleden. Ik voel me daarover een beetje kut, omdat de periode dát het is gebeurd steeds dichterbij komt. Ik zit zelf dus ook niet helemaal lekker in mijn vel, dus het kan zijn dat ik niet zo vaak online ben. En ik weet het, ookal is het geen goed excuus, dat ik nog al snel geraakt kan zijn, of bot kan overkomen. Mocht dit zo zijn, gelieve mij te gb/pb'n.

    Bedankt,
    x
    Edit:
    Lieve mensen, ik weet niet of jullie het door hebben maar sommige denken dat het net is gebeurt volgens mij. Maar het is nu al bijna 4 jaar geleden :X
    Blijf sterk meis. (flower)




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit.)

    sterkte, schat (flower)


    -

    Blijf sterk meis, je weet dat ik er altijd voor je ben 24/7. Als je me nodig hebt sms me of bel me dan. Ookal is het midden in de nacht. En ik weet zeker dat je vader heel erg trots op je is. Om wie je geworden bent en dat hij je vanuit de hemel bewondert. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    sterkte meidd (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Veel sterkte inderdaad!ö

    <3.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sterkte.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    sterkte meid(flower)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dankjulliewel, (flower)

    Veel sterkte!. <33


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Lieverd, ik begrijp je volkomen.
    Ik denk dat ik namens weinigen spreek als ik zeg dat ik jou écht volkomen begrijp. Veel sterkte, en als er iets is mag je het me al-tijd zeggen!

    <3


    -

    Heavenly schreef:
    sterkte meidd (flower)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    sterkte<3


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb je helemaal niet bot zien doen.
    Veel sterkte, ik weet zeker dat dat bij jou wel goed komt. :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Heel veel sterkte en ook al ken ik je niet zo goed, je kan altijd bij me terecht als je iets kwijt moet. <3


    Tanya is de beste.

    Dank jullie wel :$

    sterkte meid!<3


    Voorkom een kater, blijf dronken.