• De stelling van deze week luidt:
    Door de Gaypride krijgen mensen een verkeerd beeld van homo's

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    IK ben het er mee eens


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.

    Dit precies. Ik houd er helemaal niet van dat homo's het zo in iedereens gezicht schuiven. Ik snap best dat het door vooruitstrevende homo's die ook de gaypride hebben geregeld zoveel beter is geworden, maar de meesten hebben daar niets mee te maken en doen alleen maar een beetje idioot. Ik vind het echt helemaal niets.


    I can't even think straight.

    ik vind van niet. De mensen van vandaag denken wel wat beter na. Ze weten ook wel dat homo's niet altijd zo doen. Het is een soort feestdag voor hen. Laat ze ervan genieten.
    Aan de andere kant, niet alle mensen denken verder na. Ook veel mensen oordelen heel snel. Dus op die manier kunnen mensen wel een verkeerd ervan krijgen.

    Ik heb er geen duidelijke mening over


    Fus Ro Dah!

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Dit is een beetje ironisch. De Gaypride is gewoon een manier om de mensen te laten merken dat zij ook mensen zijn. Ze doen in het dagelijks leven echt niet zo. Het ligt sowieso bij de mensen zelf hoe de de Gaypride interpreteren. Als mensen een bepaald beeld bij homo's hebben, word dat heus niet veranderd door de Gaypride.