C18 schreef: Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.
Ploinky schreef:
Ik zelf kijk er niet anders naar..
k bedoel Stel er zal ook een straightparade komen dan zouden alle homo's toch ook niet raar opkijken als we daar allemaal vaag aan het dansen zijn ofzo?
Homo's zijn trouwens erg gezellige mensen (: men mentor is homo en dat is echt een geweldig humoristische vent
Haha, ik vind homo's over het algemeen veel gezelligere jongens dan hetero jongens ;p
Storytime schreef:
Eens, door dat soort dingen denken mensen sneller dat alle homo's zo zijn, wat niet zo is. Mensen scheren andere snel over een kam, zeker als er zo'n voorbeeld is. Zo blijven de vooroordelen bestaan.
I don't want to be your number one, I want to be the only one.
C18 schreef: Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.
vind ook ook
''Look deep into nature and you will undertsnad anyth