• De stelling van deze week luidt:
    Door de Gaypride krijgen mensen een verkeerd beeld van homo's

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    I love you Tim

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    26 - 02 - '16

    Ploinky schreef:
    Ik zelf kijk er niet anders naar..
    k bedoel Stel er zal ook een straightparade komen dan zouden alle homo's toch ook niet raar opkijken als we daar allemaal vaag aan het dansen zijn ofzo?

    Homo's zijn trouwens erg gezellige mensen (: men mentor is homo en dat is echt een geweldig humoristische vent xD


    Haha, ik vind homo's over het algemeen veel gezelligere jongens dan hetero jongens ;p


    Bro day everyday.

    RaamxKonijn schreef:
    (...)

    Haha, ik vind homo's over het algemeen veel gezelligere jongens dan hetero jongens ;p


    +25458


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Storytime schreef:
    Eens, door dat soort dingen denken mensen sneller dat alle homo's zo zijn, wat niet zo is. Mensen scheren andere snel over een kam, zeker als er zo'n voorbeeld is. Zo blijven de vooroordelen bestaan.


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Oneens. oO' Veel homo's kunnen op iedere andere dag niet hunzelf zijn, gun hun ook eens iets.. $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 10:33 ]


    Blond+Blond=VeryBlonde xD

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb meer het idee dat de Gaypride de vooroordelen over homo's bevestigd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    "Don't try to fit in when, you were born to stand out." - Jedward

    Nee.
    Ik vind het ´Proud To Be Gay´ iets juist supermooi <3

    [ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 14:19 ]


    ''Look deep into nature and you will undertsnad anyth

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    vind ook ook


    ''Look deep into nature and you will undertsnad anyth