• De stelling van deze week luidt:
    Door de Gaypride krijgen mensen een verkeerd beeld van homo's

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    comfort in c h a o s

    Eens. Niet alle homo's zijn zoals die op de boten in Amsterdam en ik weet dat er een hoop jongens zijn die last hebben van de vooroordelen ervan, terwijl ze er niet aan mee doen.

    Echter, de Gay Pride is meer dan alleen de overdreven Canal Pride en ik ben voor die 'vergeten' onderdelen. Ik vind het namelijk goed om trots te zijn om je geaardheid.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 16:11 ]


    Felix

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    This. I'm all for equality, maar als je gelijk behandeld wil worden, moet je je ook gelijk gedragen.


    Het hele punt van gelijke behandeling is naar mijn mening om als persoon anders moet kunnen zijn, en "out of the box", zonder daarop beoordeeld te worden. Wat jij net zegt, over gelijk gedragen om gelijk behandeld te worden, defeates the perpose of equality, naar mijn mening.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    nope chuck testa


    Shoganai i ne~

    xMystic schreef:
    (...)

    Het hele punt van gelijke behandeling is naar mijn mening om als persoon anders moet kunnen zijn, en "out of the box", zonder daarop beoordeeld te worden. Wat jij net zegt, over gelijk gedragen om gelijk behandeld te worden, defeates the perpose of equality, naar mijn mening.

    Vind ik niet. Als je constant tegen iedereen zit te bendarukken dat je homo bent en er in roze pakjes bij loopt net omdat je homo bent, kan je wel negatieve reacties verwachten. Discriminatie tegen homo's net omdat ze homoseksueel zijn, zou niet mogen bestaan, ze zijn mensen als jij en ik. Maar dan zijn er degenen die zichzelf superspeciaal vinden en van homo-zijn een levenstijl en een kledingstijl gemaakt hebben en die verpesten het voor de mensen die op een discrete manier hun seksualiteit beleven.
    Ik ga toch ook niet alleen groen of zo dragen omdat ik hetero ben?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Storytime schreef:
    Eens, door dat soort dingen denken mensen sneller dat alle homo's zo zijn, wat niet zo is. Mensen scheren andere snel over een kam, zeker als er zo'n voorbeeld is. Zo blijven de vooroordelen bestaan.


    Deep inside, I've never felt alive

    ik heb niets tegen homo's, maar ik vind wel dat we door de gaypride meer een beeld neerzetten dat homo's super overdreven enzo doen, dus een beetje eens.

    Naja... eigenlijk wel ja. Het is eigenlijk gewoon een soort koninginnedag voor homo's waar ze helemaal los gaan, en niet alleen homo's trouwens. Zou hoeven ze niet te zijn in het dagelijkse leven.


    Life is hard and then we die

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Mee eens, voor sommige mensen wel. Omdat de gaypride een groot roze feest is terwijl niet alle homo's zo zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens, dat bewijst dat homo's ook lol kunnen hebben
    It's about joy, not about fear ;)


    Being fat is a terrible disease too...

    Whipple schreef:
    ik heb niets tegen homo's, maar ik vind wel dat we door de gaypride meer een beeld neerzetten dat homo's super overdreven enzo doen, dus een beetje eens.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    Today will be Girl's Day party with you~

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.

    Mee eens.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.