• De stelling van deze week luidt:
    Door de Gaypride krijgen mensen een verkeerd beeld van homo's

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik ben zelf bi en ken owk zoveel homo's en lesbiennes enzo

    Maar nee, ik heb dat nooit gemerkt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een verkeerd beeld hebben, vooral omdat er van die mensen zijn die zich zo verkleden in die parade. Toen wij er waren -wat wel heel gezellig was- kwamen we zo'n homo in een schotse rok tegen en voor de neus van mijn vader, trok hij die omhoog. En daar zit dus niets onder... Het was wel humoristisch, maar ik bedoel maar.
    Zelf heb ik er niet echt een verkeerd beeld van gekregen, maar ik kan me goed voorstellen dat dat wel gebeurd.


    To live would be an awfully big adventure

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.

    Hier staat precies wat ik vind :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sinasappel schreef:
    Voor sommigen wel, maar voor mij absoluut niet.
    Die dag is speciaal voor hun, laat ze lekker wild doen.
    Ik vind dat het gewoon normale personen zijn.


    KATSU!

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    Jus drein jus daun

    Eens en oneens eigenlijk.
    Eens, omdat mensen dan denken dat homo's altijd zo gekleed gaan enzo.
    Maar weer oneens, want het zijn gewoon mensen. Net als wij.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.

    - Agree -


    -

    eens.
    persoonlijk ben ik Biseksueel en mijn vriendin is lesbisch.
    Wij vinden het echt belachelijk.
    Mensen hebben zoveel valse vooroordelen over de holebi maatschapij en op Gaypride bevestigen ze die alleen maar.
    Terwijl we in werkelijkheid eigenlijk hetzelfde zijn als alle anderen, alleen dan met een partner van hetzelfde geslacht.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.

    Ja.
    De meeste mensen denken er niet over na en denken dat enkel zo holebi's zich kunnen gedragen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Absoluut niet.


    I´m nothing special.

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    221O schreef:
    Nee, ik vind van niet.
    Het zijn ook maar gewoon mensen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    C18 schreef:
    Ik vind van wel, personally. Ik heb dan zoiets van: al jaren streven we naar gelijkheid tussen homo's en hetero's, waarom moeten ze op deze manier zo overdrijven dat ze homo zijn? Moeten we dan ook een straightparade houden voor de hetero's? Ik waardeer persoonlijk een meer nuchtere houding veel meer.


    Alis volat propriis.