• ik weet niet waar dit thuishoort dus als het verkeerd staat, verzet 'm dan maar.

Maar dus ik heb al ongeveer twee jaar of zo een Tumblr en sinds enkele weken heeft ongeveer mijn hele klas Tumblr ontdekt en hebben ze allemaal een account gemaakt. Leuk voor hen, maar ik wil niet dat ze me volgen. Begrijp me niet verkeerd, mijn klas is geweldig, maar er staan ongelofelijk veel dingen op mijn Tumblr waar zij geen zaken mee hebben.
    Nu enkele dagen geleden zag ik opeens dat ik enkele nieuwe followers had, waaronder wat mensen van mijn klas. Ja leuk, ze hebben me dus gevonden en dit vind ik absoluut niet leuk --' Ik heb al een paar keer gepost dat ze mij moeten unfollowen, maar dat doen ze gewoon niet terwijl ze wel weten dat ik dit helemaal niet wilde --'
    Ugh, ik ben zo pissed nu ><
    Wat moet ik nu doen?

Oké. Nu wil ik weten wat jouw tumblr account is. (cat)
    En over die mensen... ik vind het best grof dat ze jou gaan followen, hoewel ze weten dat jij dat niet wilt.

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Sneasel schreef:
    Oké. Nu wil ik weten wat jouw tumblr account is. (cat)
    En over die mensen... ik vind het best grof dat ze jou gaan followen, hoewel ze weten dat jij dat niet wilt.

Haha :Y) waarom wil je 'm zo graag hebben :')

Kom op, je kent de gevaren van het internet. Waarom zet je het er dan op? Ik vind dat je er niet zo'n drama van moet maken. :W

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Colibre schreef:
    Kom op, je kent de gevaren van het internet. Waarom zet je het er dan op? Ik vind dat je er niet zo'n drama van moet maken. :W

Ik vind dat ze mij niet moeten volgen als ik gevraagd heb om dat niet te doen?

Evaporate schreef:
    (...)
    Ik vind dat ze mij niet moeten volgen als ik gevraagd heb om dat niet te doen?

Tja, daar kun jij ook niks aan doen. Je kunt ze tenslotte ook niet echt verbieden om je te volgen. Stel, ze vinden je Tumblr interessant?

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Colibre schreef:
    (...)
    Tja, daar kun jij ook niks aan doen. Je kunt ze tenslotte ook niet echt verbieden om je te volgen. Stel, ze vinden je Tumblr interessant?

Dat kan me niet schelen, als ik vraag om me niet te volgen omdat ik dat niet graag heb dan doe je dat niet

Evaporate schreef:
    (...)
    Haha :Y) waarom wil je 'm zo graag hebben :')

Omdat ik nu toch wel wilt weten wat je zo graag geheim wilt houden voor je klasgenoten. :')

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Zet dat soort dingen dan niet op internet...

... But I'm weak, and what's wrong with that?