• ik weet niet waar dit thuishoort dus als het verkeerd staat, verzet 'm dan maar.

    Maar dus ik heb al ongeveer twee jaar of zo een Tumblr en sinds enkele weken heeft ongeveer mijn hele klas Tumblr ontdekt en hebben ze allemaal een account gemaakt. Leuk voor hen, maar ik wil niet dat ze me volgen. Begrijp me niet verkeerd, mijn klas is geweldig, maar er staan ongelofelijk veel dingen op mijn Tumblr waar zij geen zaken mee hebben.
    Nu enkele dagen geleden zag ik opeens dat ik enkele nieuwe followers had, waaronder wat mensen van mijn klas. Ja leuk, ze hebben me dus gevonden en dit vind ik absoluut niet leuk --' Ik heb al een paar keer gepost dat ze mij moeten unfollowen, maar dat doen ze gewoon niet terwijl ze wel weten dat ik dit helemaal niet wilde --'
    Ugh, ik ben zo pissed nu ><
    Wat moet ik nu doen?

    Kan je niet alleen de naam van je tumblr veranderen? Dan krijg je dus een andere link en kunnen ze je minder makkelijk vinden.
    En voor die mensen die je dan al followen, tja, moet je anders vragen of ze die weg willen doen of je er gewoon niks van aantrekken en lekker gewoon op je tumblr posten. Als de plots die je plaats dingen zijn die jij leuk vindt en zij vinden dat stom, moeten ze 't maar gewoon accepteren of gewoon hun follow wegdoen, simpel zat.


    “Love is a contradiction.”

    Evaporate schreef:
    Kijk, ik wil mijn Tumblr absoluut niet verwijderen.
    @AppleFritter ik trek het me wel aan want er staan onnoemelijk veel dingen op die zij niet moeten weten van mij
    En over dat blokken: als je ze blokt kan je hun posts niet meer zien, maar zij kunnen die van jou wel nog steeds zien dus dat is geen oplossing.

    Huh, dat klinkt onlogisch. Je blokt mensen toch juist met het doel dat ze jou niet meer kunnen lastigvallen en dus niet meer kunnen volgen?


    ars moriendi

    Reassurance schreef:
    Kan je ze niet blocken ofzo?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sparrows schreef:
    Je tumblr verwijderen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Meddows schreef:
    (...)
    Huh, dat klinkt onlogisch. Je blokt mensen toch juist met het doel dat ze jou niet meer kunnen lastigvallen en dus niet meer kunnen volgen?

    Ja, het is onlogisch maar het is wel zo :/
    ik was al vanplan om naar iemand te sturen van "aub unfollow mij" of zo, maar dat vind ik zo grof omdat het een vriendin van me is maar ik wil niet dat ze die dingen allemaal weten over mij, het is soort van mijn uitlaatklep en daar hebben zij gewoon geen zaken mee.

    ga komende tijd doen alsof je een ander persoon bent.
    zodra ze je geunfollowed hebben maak je je weer jezelf.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Het ze gewoon zeggen?
    Niet via trumblr, maar gewoon.
    En dan de waarheid zeggen.
    Als het echte vrienden zijn, dan zullen ze dat begrijpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Het ze gewoon zeggen?
    Niet via trumblr, maar gewoon.
    En dan de waarheid zeggen.
    Als het echte vrienden zijn, dan zullen ze dat begrijpen.

    Maar dat heb ik gedaan echt. Ze waren bezig over Tumblr in de klas en ik zei meteen: goed voor jullie dat jullie een account hebben, maar ik zou liever hebben dat jullie mij niet volgen.
    dus ja

    Kan je je profiel niet beschermen? En ze gewoon niet toevoegen?


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk vind ik het best lief dat ze je volgen?
    Verwijder die dingen die je niet wil dat ze weten dan, ofzo.
    Maar als je klas geweldig is en ze je niet pesten of iets dergelijks, dan zie ik daar geen probleem in.


    Where there is a sea there are pirates...

    In het frans tegen ze praten via tumblr met de vraag wrm ze je volgen ? XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Verander je url, en doe de komende tijd alsof je iemand anders bent inderdaad. En er bestaat ook de mogelijkheid ze te blocken :')

    Dan zien ze dat maar. Ik denk niet dat er veel aan te doen is. Kan je ze niet blokkeren?


    Food.

    Je wilt niet dat hun het weten, maar je zet wel alles openbaar op tumblr?


    They fell in love, didn't they?

    Henkjan schreef:
    Je wilt niet dat hun het weten, maar je zet wel alles openbaar op tumblr?

    Niemand die mij followed op tumblr kent mij, dus kan dat geen kwaad? Ja, nu ondertussen wel, maar daarvoor niet.