• ik weet niet waar dit thuishoort dus als het verkeerd staat, verzet 'm dan maar.

    Maar dus ik heb al ongeveer twee jaar of zo een Tumblr en sinds enkele weken heeft ongeveer mijn hele klas Tumblr ontdekt en hebben ze allemaal een account gemaakt. Leuk voor hen, maar ik wil niet dat ze me volgen. Begrijp me niet verkeerd, mijn klas is geweldig, maar er staan ongelofelijk veel dingen op mijn Tumblr waar zij geen zaken mee hebben.
    Nu enkele dagen geleden zag ik opeens dat ik enkele nieuwe followers had, waaronder wat mensen van mijn klas. Ja leuk, ze hebben me dus gevonden en dit vind ik absoluut niet leuk --' Ik heb al een paar keer gepost dat ze mij moeten unfollowen, maar dat doen ze gewoon niet terwijl ze wel weten dat ik dit helemaal niet wilde --'
    Ugh, ik ben zo pissed nu ><
    Wat moet ik nu doen?

    Je tumblr verwijderen?


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Aahaha, ja net zoals mijn klas uitvond dat ik twitter had :'D. Ik geloof dat je er vrij weinig aan kan doen?


    SLOAN.

    Je account verwijderen en een nieuwe aanmaken?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Hée, jij hebt dezelfde naam als mijn story (cat)

    Nieuwe aanmaken? Met zo'n site kun je verwachten dat zoiets gebeurt. Dan had je van te voren een andere naam moeten opgeven of niet zulke informatie op moeten geven. Je kon het verwachten.


    Let it come and let it be

    Sparrows schreef:
    Je tumblr verwijderen?

    Echt niet, ik houd van mijn Tumblr en ik heb al zoveel followers.

    Kan je niet instellen dat mensen je niet zomaar mogen volgen?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CountMeIn schreef:
    Hée, jij hebt dezelfde naam als mijn story (cat)

    Nieuwe aanmaken? Met zo'n site kun je verwachten dat zoiets gebeurt. Dan had je van te voren een andere naam moeten opgeven of niet zulke informatie op moeten geven. Je kon het verwachten.

    Hoe groot is de kans dat iemand je die je kent op een site waar 786456486756 mensen op zitten? :')

    Evaporate schreef:
    (...)
    Hoe groot is de kans dat iemand je die je kent op een site waar 786456486756 mensen op zitten? :')


    Groot. Hoe meer mensen, hoe meer bekenden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Je Tumblr verwijderen en een nieuwe maken.

    Die mensen blokken zodat ze je posts niet meer kunnen zien en ook niet op je pagina kunnen. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Kan je ze niet blocken ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niks van aantrekken, als zij het leuk vinden om jou te followen maakt dat niks uit toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Evaporate schreef:
    (...)
    Echt niet, ik houd van mijn Tumblr en ik heb al zoveel followers.

    Tsja dan kan je ook nog altijd een nieuwe aanmaken?


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Kijk, ik wil mijn Tumblr absoluut niet verwijderen.
    @AppleFritter ik trek het me wel aan want er staan onnoemelijk veel dingen op die zij niet moeten weten van mij
    En over dat blokken: als je ze blokt kan je hun posts niet meer zien, maar zij kunnen die van jou wel nog steeds zien dus dat is geen oplossing.

    Evaporate schreef:
    Kijk, ik wil mijn Tumblr absoluut niet verwijderen.
    @AppleFritter ik trek het me wel aan want er staan onnoemelijk veel dingen op die zij niet moeten weten van mij
    En over dat blokken: als je ze blokt kan je hun posts niet meer zien, maar zij kunnen die van jou wel nog steeds zien dus dat is geen oplossing.


    Blijven er niet echt veel dingen meer over
    (buiten hun account hacken en dan unfollowen)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please