• Ik heb een story en om eerlijk te zijn ben ik er heel trots op.
    Ik heb 121 abo's , maar ik krijg maar weinig reacties en kudo's
    Nu vroeg ik me af of jullie dit top 5 waardig zouden vinden.
    Gewoon omdat ik er benieuwd naar ben
    Dit is de link het linkje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    *Kijkt naar de proloog en dan het laatste hoofdstuk*

    ... Ik heb beter gelezen...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik lees geen JB. (krul) En verder vind ik 'de top 5 waardig' nogal stom uitgedrukt. Er zijn vast een heleboel verhalen die 'de top 5 waardig' zijn en een heleboel mensen die er graag in zouden staan. Probeer je alsjeblieft niet scheel te kijken op die top 5, wees gewoon blij met je verhaal en je mag er best trots op zijn zonder da het in de top 5 staat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    iPotter schreef:
    Ik lees geen JB. (krul) En verder vind ik 'de top 5 waardig' nogal stom uitgedrukt. Er zijn vast een heleboel verhalen die 'de top 5 waardig' zijn en een heleboel mensen die er graag in zouden staan. Probeer je alsjeblieft niet scheel te kijken op die top 5, wees gewoon blij met je verhaal en je mag er best trots op zijn zonder da het in de top 5 staat.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    iPotter schreef:
    Ik lees geen JB. (krul) En verder vind ik 'de top 5 waardig' nogal stom uitgedrukt. Er zijn vast een heleboel verhalen die 'de top 5 waardig' zijn en een heleboel mensen die er graag in zouden staan. Probeer je alsjeblieft niet scheel te kijken op die top 5, wees gewoon blij met je verhaal en je mag er best trots op zijn zonder da het in de top 5 staat.

    Ik vraag het me gewoon af. Vooraal omdat ik ook story's met veel minder abo's in de top 5 zie staan
    En ik was gewoon benieuwd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De schrijfstijl is naar mijn mening wel oke, maar het mist iets.. creatiefs. Beetje beroerd uitgelegd, butyeah, denk dat je dat door veel te schrijven ook ontwikkelt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Beetje standaard? Je hebt toch heel vaak in de top gestaan of niet?:$


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    85701 schreef:
    Beetje standaard? Je hebt toch heel vaak in de top gestaan of niet?:$

    Vroeger wel eens met geichten, maar de top stories is me nog lang niet gelukt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind het verhaal een beetje té standaard.


    Ex astris, sciencia

    Het is niet slecht geschreven, maar het is weinig detail. Je schrijft alles precies wat er gebeurt, zonder er wat meer bij te vertellen, snap je? En ik bedoel, top 5 waardig? Tja, ik heb sta ook nooit in de top 5, kan mij het wat schelen. De verhalen in de top zijn lang niet zo goed als sommigen, als ik eerlijk mag zijn. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Het is niet slecht geschreven, maar het is weinig detail. Je schrijft alles precies wat er gebeurt, zonder er wat meer bij te vertellen, snap je? En ik bedoel, top 5 waardig? Tja, ik sta ook nooit in de top 5, kan mij het wat schelen. De verhalen in de top zijn lang niet zo goed als sommigen, als ik eerlijk mag zijn. (:


    i put the fun in funeral

    Maak je geen zorgen om de top. Het is echt ***


    Happy Birthday my Potter!

    iPotter schreef:
    Ik lees geen JB. (krul) En verder vind ik 'de top 5 waardig' nogal stom uitgedrukt. Er zijn vast een heleboel verhalen die 'de top 5 waardig' zijn en een heleboel mensen die er graag in zouden staan. Probeer je alsjeblieft niet scheel te kijken op die top 5, wees gewoon blij met je verhaal en je mag er best trots op zijn zonder da het in de top 5 staat.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dumbledore schreef:
    Het is niet slecht geschreven, maar het is weinig detail. Je schrijft alles precies wat er gebeurt, zonder er wat meer bij te vertellen, snap je? En ik bedoel, top 5 waardig? Tja, ik heb sta ook nooit in de top 5, kan mij het wat schelen. De verhalen in de top zijn lang niet zo goed als sommigen, als ik eerlijk mag zijn. (:

    _O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De grammatica en shit, dat zit wel oké, maar ik vind het nogal stapsgewijs geschreven, weinig detail en emotie [that's pure based on what I've read, so don't be angry with me]. En inderdaad, ik vind de top vijf waardig nogal vreemd uitgedrukt, ik denk dat het veel meer waard is dat jíj trots bent op je story en dat jíj het gevoel hebt dat het goed is, dan dat het daartussen staat.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Och, de top... daar kijk ik al lang niet meer naartoe!
    Top 5 waardig telt voor mij allang niet meer. De top 5 zijn alleen meer JB & 1D stories. Daarvoor moet je story al lang niet meer zo super zijn... gewoon een bekend personage ofzoo en voila, grote kans dat je in de top staat


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please