• Hello. Ik heb een klein probleempje, naja, ik hoop dat het klein is. Het gaat over school, ja , ik heb het in de vakantie over school (: Ehm .. Ik zit op tl havo, en ik wil deze jaar heel graag naar havo. En tot nu toe haal ik wel goede cijfers, en sta ik een 8.5 . Maar.. Ik denk dat mijn mentor denkt dat ik het niet aankan. I mean, bij mentor les, vertellen we onze cijfers. Komt mijn vriendin zo aan.. , Ik sta een 8 voor alles' zegt mijn mentor :, Goedzo ! Hopelijk ga je naar havo en ik denk dat je het wel aankan met deze cijfers ! Vast wel !' En dan kom ik.. , Ik sta een 8.5' En het enigste wat ze zegt is , oh.. ok' En misschien stel ik me aan ofzo, maar als ze zo droog antwoord dan denk ik dat ze me niet eens naar havo laat gaan ofzo. Ze mag me al niet naja.
    Iemand tips wat ik kan doen zodat ik dan tog wel naar havo ga?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Desnoods je ouders laten praten met je mentor?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Dat doen bijna alle mentors, kiezen ze hun lievenling uit en dan als je het een keer beter doet droog antwoorden. D:


    They fell in love, didn't they?

    volgens mij kan je het wel aan hoor!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Henkjan schreef:
    Dat doen bijna alle mentors, kiezen ze hun lievenling uit en dan als je het een keer beter doet droog antwoorden. D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    don´t worry, ik heb mijn mentor vorig jaar maar 7 keer gezien (tekenlessen ingerekend) en 3 keer op de trap. Volgens mij wist ze mn naam niet eens maar op het eind heeft ze wel gwn een goed woordje voor me gedaan enzoxD

    Henkjan schreef:
    Dat doen bijna alle mentors, kiezen ze hun lievenling uit en dan als je het een keer beter doet droog antwoorden. D:


    Jaaa o.O

    MeSwag schreef:
    don´t worry, ik heb mijn mentor vorig jaar maar 7 keer gezien (tekenlessen ingerekend) en 3 keer op de trap. Volgens mij wist ze mn naam niet eens maar op het eind heeft ze wel gwn een goed woordje voor me gedaan enzoxD

    Muahaha, wist ze je naam niet? He, handig -.-

    Dat heb ik ook gehad. Gewoon goed door blijven gaan. Het is tenslotte niet alleen je mentor, maar het zijn ook de andere leraren die mogen beslissen. Tenminste, dat was bij ons het geval :')
    Mocht je toch bang zijn om naar tl te gaan, kun je ook nog met je afdelingsleider praten. Geen enkele leraar zal je tegenspreken als jij zegt dat je havo aan kan.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik had ook zo'n mentor, gelukkig was ik zijn lieveling anders had ik heel wat uurtjes moeten nablijven. Maar probeer er een keer met haar over te praten. Ze is wel je mentor en jullie moeten wel gewoon met elkaar kunnen omgaan. En zo niet, dan kan je naar je teamleider stappen. De teamleider van je leerjaar of een ander leerjaar


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik had ook zo'n mentor, gelukkig was ik zijn lieveling anders had ik heel wat uurtjes moeten nablijven. Maar probeer er een keer met haar over te praten. Ze is wel je mentor en jullie moeten wel gewoon met elkaar kunnen omgaan. En zo niet, dan kan je naar je teamleider stappen. De teamleider van je leerjaar of een ander leerjaar


    Jaa, zoiets ja. Nou ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    je mag tochzelf het meest beslissen wat je doet
    de mentor geeft aleen maar advies waar hij denkt dat je bij hoort


    You can't not look cool with a crossbow.

    Hoor mij met teamleider, ik bedoel, hoe heet dat ook alweer. De coördinator heet het geloof ik, toevallig ken ik de term teamleider dankzij mijn aardrijkskunde lerares die heeft het iedere les over dat ze de teamleider is


    Physics is awesome

    Henkjan schreef:
    Dat doen bijna alle mentors, kiezen ze hun lievenling uit en dan als je het een keer beter doet droog antwoorden. D:

    Herkenbaar, heel herkenbaar <.<


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jullie vertellen je cijfers bij mentorles? :S Dat is ook raar.
    Stel je voor dat sommigen kinderen het liever voor zichzelf houden
    of zelf niet zo goed staan en al die goede cijfers aan moeten horen.
    Wat raar.

    In ieder geval, dat van die mentor vind ik ook vreemd, praat er eens
    met hem over?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Jullie vertellen je cijfers bij mentorles? :S Dat is ook raar.
    Stel je voor dat sommigen kinderen het liever voor zichzelf houden
    of zelf niet zo goed staan en al die goede cijfers aan moeten horen.
    Wat raar.

    In ieder geval, dat van die mentor vind ik ook vreemd, praat er eens
    met hem haar over?


    Ja, maar als ze het niet willen zeggen,hoeft het ook niet. Ik wou het gewoon vertellen (: