• ...werd het vrouwenkiesrecht ingevoerd in België. Dat las ik zonet in mijn geschiedenisboek.
    Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat wij vrouwen ons zo lang hebben onderworpen aan de mannen die niet eens kunnen multitasken.
    Ik ben altijd al een feminist geweest, maar als ik zulke feitjes hoor, denk ik echt: what is wrong with the world?
    Nou ja, in ieder geval doet het mijn bloed koken dat die mannen zich zo verschrikkelijk belangrijk voelden, terwijl ze zonder de vrouwen níets waren geweest.
    Nu nog worden er vrouwen gediscrimineerd en gekleineerd, en niet alleen in de Arabische landen, ook in ons eigen kikkerlandje.

    Nou ja, wie denkt er ook zo over zoals ik? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *Steekt hand op* :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben stiekem toch ook wel vrij pro-vrouw :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zo is het gewoon. Ze zien vrouwen als een "zwak" iemand terwijl er totaal niks van klopt. Het is inderdaad dom, maar zo is het eenmaal. (:

    laatst hoorde ik ook dat in een bepaald land(weet al niet meer welk) een vrouw 15 jaar straf (of zoiets) kreeg voor auto rijden dus ik ben het er zeker mee eens.

    lol, wij hebben het hier vandaag ook over gehad. (:
    maar, ik ben dus net zoals jij ook feministe :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Was het in nederland niet 1919? Ja geen idee hoor.

    Maar lijkt me wel laat.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja, Nederland was er vrij vroeg mee, dacht 1917. En Saudi-Arabië.. well yeah, no bother talking 'bout that.
    Wat voor shit de Sovjet-Unie ook heeft aangericht, ze waren iig heel vooruitstrevend met de positie van de vrouw. Die vochtend in de Tweede Wereldoorlog zelfs mee, er is er zelfs één een beroemd sluipschutter geworden (Lyudmilla Pavlichenko if I'm not mistaken).


    No growth of the heart is ever a waste

    En ik maar denken dat Belgen zo vrouwvriendelijk zijn/waren! Maar ik ben het met je eens, ik bedoel zonder ons waren al die mannen er niet geweest want mannen kunnen geen baby's baren. Hoewel maar goed dat ze dat niet kunnen want dan waren er vast niet zoveel baby's geweest als nu:$


    Physics is awesome

    C18 schreef:
    Ja, Nederland was er vrij vroeg mee, dacht 1917. En Saudi-Arabië.. well yeah, no bother talking 'bout that.
    Wat voor shit de Sovjet-Unie ook heeft aangericht, ze waren iig heel vooruitstrevend met de positie van de vrouw. Die vochtend in de Tweede Wereldoorlog zelfs mee, er is er zelfs één een beroemd sluipschutter geworden (Lyudmilla Pavlichenko if I'm not mistaken).

    In 1917 hadden vrouwen passief kiesrecht. In 1919 kregen de vrouwen actief kiesrecht. So yeah, you're right. (:
    Maar afijn, de Sovjet-Unie had het ook al vroeg over het communisme, waar iedereen voor de staat gelijk stond. Dat betekende ook dat de vrouwen gelijk waren aan de mannen. Goh, eindelijk een land die het begrijpt!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    ...werd het vrouwenkiesrecht ingevoerd in België. Dat las ik zonet in mijn geschiedenisboek.
    Ik vind het echt te belachelijk voor woorden dat wij vrouwen ons zo lang hebben onderworpen aan de mannen die niet eens kunnen multitasken.
    Ik ben altijd al een feminist geweest, maar als ik zulke feitjes hoor, denk ik echt: what is wrong with the world?
    Nou ja, in ieder geval doet het mijn bloed koken dat die mannen zich zo verschrikkelijk belangrijk voelden, terwijl ze zonder de vrouwen níets waren geweest.
    Nu nog worden er vrouwen gediscrimineerd en gekleineerd, en niet alleen in de Arabische landen, ook in ons eigen kikkerlandje.

    Nou ja, wie denkt er ook zo over zoals ik? :'D


    Zonder mannen waren er anders ook geen vrouwen geweest hoor :'D

    Also, multitasking.


    http://i.imgur.com/z7iI8.jpg

    StoryBelle schreef:
    *Steekt hand op* :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    In Nederland kwam het vrouwenkiesrecht (het actief kiesrecht) in 1919, dus wel iets eerder als in België ja :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zucht, Annabeth heeft weer iets in haar hoofd gehaald <_<

    Laat het denken toch aan de mannen over (cool)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Zucht, Annabeth heeft weer iets in haar hoofd gehaald <_<

    Laat het denken toch aan de mannen over (cool)

    Shut it, Alwin. :Y)
    Van mij mag je niet meer denken. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Helemaal mee eens! En het is belachelijk dat vrouwen in veel andere landen nog altijd zo weinig rechten hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.