• Je hebt het waarschijnlijk wel al gehoord. Er zijn deeltjes ontdenkt die sneller zouden bewegen dan het licht. Blijkbaar is er hier een filmpje van op Man Bijt Hond geweest. Fysici beweren dat de stelling incorrect is aan de hand van verschillende formules. Mijn prof fysica zegt daar namelijk ook iets in en bij deze wil ik het filmpje wel eens aan jullie tonen.
    Begrijpe wie kan.

    Let op hoe vele beelden tijdens de uitleg worden verwijderd en hoe het muziekje opeens begint te spelen. Net alsof ze het filmpje chaotisch proberen te maken en te doen alsof de fysici het verkeerd hebben. Voel je vrij om over dit onderwerp te discussiëren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    in het filpje zelf proberen ze ons te doen geloven dat het meteen juist is, door de chaotische montage. Ik geloof ook niet dat dit 'per ongeluk' is, dat ze net de stukjes die het ingewikkelst klonken voor een 'on ontwikkeld' mens zodat die sneller vrt gaan geloven
    de chaotische muziek maakt het helemaal af
    dus tot er harde bewijzen zijn, geloof ik niks.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Sarcasm, my dear Watson :Y)
    Ik ben Sherlock, jij bent Watson.
    En ik spot hetzelfde in jouw zinnen. Lol, you mad?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind niet dat het kan. Einstein heeft gelijk. En daarmee basta.
    Tenzij ze keiharde bewijzen hebben.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ik vind niet dat het kan. Einstein heeft gelijk. En daarmee basta.
    Tenzij ze keiharde bewijzen hebben.
    Einstein geloofde ook niet in de Kwantumchemie omdat God niet dobbelt zogezegd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoop zo hard dat dat fout is hé. Tijdreizen lijkt mij zo eng. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reseda schreef:
    Dat las ik ook, maar dat zou dan toch betekenen dat we in de tijd zouden kunnen reizen? Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, maar ik denk niet dat ik het geloof totdat ze het echt zichtbaar kunnen bewijzen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dit zou het zelfs mogelijk maken om door de tijd te kunnen reizen, ze willen daarmee ook verder experimenteren.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sneasel schreef:
    Ik hoop zo hard dat dat fout is hé. Tijdreizen lijkt mij zo eng. (cat)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Mijn vraag is dus altijd;
    Als tijdreizen in de toekomst kan, waarom hebben we daar nu nog niks van gemerkt? Een plotseling handeling in de wereld? Rampen die voorkomen worden? Etc.

    Altair schreef:
    Mijn vraag is dus altijd;
    Als tijdreizen in de toekomst kan, waarom hebben we daar nu nog niks van gemerkt? Een plotseling handeling in de wereld? Rampen die voorkomen worden? Etc.
    Ja, maar het zou gevaarlijk zijn om het verleden te veranderen. Want stel dat je je moeder vermoord voor je geboren werd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Ja, maar het zou gevaarlijk zijn om het verleden te veranderen. Want stel dat je je moeder vermoord voor je geboren werd.

    Ja dat is waar... Meh het iszo ingewikkeld D:

    Altair schreef:
    (...)
    Ja dat is waar... Meh het iszo ingewikkeld D:
    Ik denk dat moesten ze ooit kunnen tijdreizen dat dat voor de wetenschap zal zijn en niet om het verleden te veranderen. Het is ook gevaarlijk om in het verleden rond te lopen en zeggen dat je uit de toekomst komt. Ze steken je meteen in een instelling omdat je gek bent. Of in het ergste geval de brandstapel als je goed in het verleden bent terug gegaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil dan dertig jaar terug in de tijd, zodat ik Johnny Depp kan overtuigen dat we moeten trouwen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"