• Ik vind die kleine wezentjes zo geweldig.

Zo onschuldig....

Ik heb best veel babys in mijn omgeving en ik bomberdeer me altijd tot oppas.

Het zoontje van mijn vriendin of de tweeling van mijn schoonzus.

En wanneer mijn schoonbroertje geboren is zou het er niet anders aan toegaan.

Ja ze kosten veel moeite en energie maar je krijgt er zo veel voor terug.

Ik heb dus niks met baby's .

"Ignite, my love. Ignite."

Captain schreef:
    (...)
    Hamsters stinken en baby's ruiken lekker naar babygeur. D:

Een hamster is bijne reukloos. En babygeur=peopgeur

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

Een hamster is bijne reukloos. En babygeur=peopgeur

Zo veel poept een baby niet eens :'D Dat verschilt echt per kind.

En hamsters zijn zo geweldig, maar ik weet zeker dat jij een te klein kooitje voor hem hebt D:

-

Genius schreef:
    (...)
    Zo veel poept een baby niet eens :'D Dat verschilt echt per kind.

En hamsters zijn zo geweldig, maar ik weet zeker dat jij een te klein kooitje voor hem hebt D:

Snoozer klaagt niet en komt altijd aan rennen om met me te spelen, en ziet eruit als een blije hamster. En de kooi past nauwelijks op mijn kast xD

RainbowDash schreef:
    (...)

Snoozer klaagt niet en komt altijd aan rennen om met me te spelen, en ziet eruit als een blije hamster. En de kooi past nauwelijks op mijn kast xD

Hij komt juist naar je toe rennen omdat ie eruit wil vanwege die kooi, snap dat dan D:

Ja ik ben dol op hamsters, heb er zelf ook 13 gehad :'D

-

Ik vind ze leuk, totdat ze beginnen te huilen, zeuren, schreeuwen, kotsen of poepen.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Genius schreef:
    (...)
    Hij komt juist naar je toe rennen omdat ie eruit wil vanwege die kooi, snap dat dan D:

Ja ik ben dol op hamsters, heb er zelf ook 13 gehad :'D

O_O

13 in 19 jaar?

En nee, snoozer houdt van mij. Op een enge manier. Als ik me aankleedt na het douchen sta ik dus naakt voor de kooi, en dan komt snoozer altijd naar me staren D:

Mijn nichtje is gewoon leuk, omdat ze aan alle eisen voldoet die een baby moet hebben. Ze huilt amper en als ze huilt is het meer schattig dan irritant. Ze lacht heel leuk en ze heeft haar en is niet rood ofzo :3

SLOAN.

RainbowDash schreef:
    (...)

O_O

13 in 19 jaar?

En nee, snoozer houdt van mij. Op een enge manier. Als ik me aankleedt na het douchen sta ik dus naakt voor de kooi, en dan komt snoozer altijd naar me staren D:

Yesss. Maar dat kwam omdat ik een keer een hamster had die zwanger bleek te zijn :'D

-

ik hou niet egt van kinderen:X

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

Genius schreef:
    (...)
    Yesss. Maar dat kwam omdat ik een keer een hamster had die zwanger bleek te zijn :'D

.... *facepalm*

het ligt eraan of de baby huilt of niet. ik kan zo niet tegen huilende kinderen

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Ik hou echt, echt, echt van kinderen. Hoezo gaat babygehuil door merg en been? Je bent zelf toch ook klein geweest? :?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Basecca schreef:
    Ik hou echt, echt, echt van kinderen. Hoezo gaat babygehuil door merg en been? Je bent zelf toch ook klein geweest? :?

En als ik nu een baby was zou ik ook mezelf ter adoptie weggeven :Y)

Basecca schreef:

Inderdaad. Bovendien durf ik te wedden dat mijn kat meer lawaai maakt dan de gemiddelde baby :Y).
    Ik vind babies echt geweeeldig. Zo. Schattig. (bloos)

i put the fun in funeral