• Ik vind die kleine wezentjes zo geweldig.

    Zo onschuldig....

    Ik heb best veel babys in mijn omgeving en ik bomberdeer me altijd tot oppas.

    Het zoontje van mijn vriendin of de tweeling van mijn schoonzus.

    En wanneer mijn schoonbroertje geboren is zou het er niet anders aan toegaan.

    Ja ze kosten veel moeite en energie maar je krijgt er zo veel voor terug.

    Captain schreef:


    Kijk die vind ik nou wel weer leuk! <3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    RainbowDash schreef:
    Je krijgt er kwijl, poep en kots voor terug. En een boel gehuil. Geweldig D:

    Exactly. Daarnaast ben je ook een hele hoop geld kwijt aan de verzorging van zo'n kind. En tijd.
    Als ik niet genoeg slaap krijg, dan word ik bloedchagrijnig. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zecora schreef:
    (...)
    Kijk die vind ik nou wel weer leuk! <3

    Jaa! Megaschattig, hé! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Dudley schreef:
    (...)
    Exactly. Daarnaast ben je ook een hele hoop geld kwijt aan de verzorging van zo'n kind. En tijd.
    Als ik niet genoeg slaap krijg, dan word ik bloedchagrijnig. :Y)


    Dus geen gaatjes prikken in de condoom als we gaan sexen >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Altair schreef:
    Ik heb totaal geen baby's in mijn omgeving dus ik kan niet echt zeggen hoe geweldig ik ze vind.
    Soms lijken ze me schattig en soms lijken ze me doodirritant. :Y)


    Ex astris, sciencia

    Genius schreef:
    (...)
    Nee hoor, ze lachen ook. Maken lieve geluidjes enzo ^^

    Ja, dat wel. Daarom vind ik ze ook heel lief als ik ergens op bezoek kom. Maar als ik er dan op moet passen.. (no_chears)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Ja, dat wel. Daarom vind ik ze ook heel lief als ik ergens op bezoek kom. Maar als ik er dan op moet passen.. (no_chears)

    Haha zo erg zijn ze helemaal niet :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha zo erg zijn ze helemaal niet :'D


    Ew. Jij hebt een luierfetish D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Message schreef:
    Altijd als ik een lief baby'tje/kindje zie roep ik altijd 'aahw' haha.
    Nee maar even serieus, baby's zijn lief. (a')


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik vind baby's eigenlijk totaal niet schattig. Ze zijn vaak helemaal dik, roze en kaal, krijsen, poepen luiers vol en moeten van dat vuige voer uit potjes hebben, dat dan "Olvarit macaroni speciaal" heet maar er net zo uitziet als die prut in blikjes die je ook aan katten geeft. Ugh... De gemiddelde brugklasser heeft een hogere aaibaarheidsfactor dan deze kleine wezentjes, serieus. /ontaard vrouwmens


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ardency schreef:
    Ik vind baby's eigenlijk totaal niet schattig. Ze zijn vaak helemaal dik, roze en kaal, krijsen, poepen luiers vol en moeten van dat vuige voer uit potjes hebben, dat dan "Olvarit macaroni speciaal" heet maar er net zo uitziet als die prut in blikjes die je ook aan katten geeft. Ugh... De gemiddelde brugklasser heeft een hogere aaibaarheidsfactor dan deze kleine wezentjes, serieus. /ontaard vrouwmens


    ik WIST dat ik niet de enige kon zijn dat baby's niet superlief of schattig of wat dan ook vinden! ik zou er enkel een willen als me verzekerd word dat mijn intelligentie word voortgezet met dat ding. want domme mensen zijn er helaas al genoeg op aarde.

    en als kindjes schattig zijn, dan zijn het van die peutertjes die lief zijn, niet huilen en oh zo schattige jaren '50 jurkjes aanhebben. maar ewww, zolang ze niet kaal zijn.. jakkes. het kind dat ik ooit ga hebben gaat zwaar afzien bij mij. arm mormel.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    RainbowDash schreef:
    Je krijgt er kwijl, poep en kots voor terug. En een boel gehuil. Geweldig D:

    _O_
    kleine tijdinnemende monsters (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Hm, ik wil ze wel erg graag. Ik zeg wel altijd hoe vreselijk ze zijn maar stiekem verlang ik er toch naar.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 19:43 ]


    Your make-up is terrible

    Soms zijn ze wel schattig, maar sommige zijn als ze ouder worden zo fucking irritant (cat)


    As travars

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ew. Jij hebt een luierfetish D:

    Nou nee. Maar ik ben gewoon dol op baby's ^^ Maar dat is logisch als je nagaat welke opleiding ik doe.


    -