• hooi ik mag me naam veranderen maar heb echt geen idee
    heeft iemand een voorstel
    alvast bedankt x

Doe een Hongerspelen naam!

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Poryon?

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Be a pony! <3 We'll love and tolerate you!

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Doe een Amerikaanst staat x)

of wees een pony ja

[ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 18:57 ]

Not all those who wander are lost.

Doe een geheime orde (cat)

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Nebraska schreef:
    Doe een Amerikaanst staat x)

of wees een pony ja

Come to the pony-side <3

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Maak een naam van iets wat jou intereseert, ik vind ogen fascinerend dus daarom heb ik als naam Eyes gekozen. Dan kom je vast op een mooie en bijzondere naam

Physics is awesome

Sla gewoon je moeder's stokoude Engelse pocketwoordenboek uit 1969 open en neem het eerste woord dat je daar ziet als nick.

Zoals ik dus.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Eyes schreef:
    Maak een naam van iets wat jou intereseert, ik vind ogen fascinerend dus daarom heb ik als naam Eyes gekozen. Dan kom je vast op een mooie en bijzondere naam

En ik kies altijd namen die je niet dagelijks tegenkomt, maar toch leuk en herkenbaar zijn (krul)

Not all those who wander are lost.

Of: Ga naar www.vertalen.nu, geef woorden in die jou intereseren en vertaal ze.

Zo had ik Escritura, wat schrijven in het Spaans is. (Of Itlaiaans, ik ben niet zeker.)

Neem een trefwoord uit je favo film (krul)

To love is to destroy.

Thimble schreef:
    Neem een trefwoord uit je favo film (krul)

Peter Pan? (nerd)

StoryBelle schreef:
    (...)

Peter Pan? (nerd)

:9~ Adios, I'm off to Neverland -flies away.

To love is to destroy.

Thimble schreef:
    (...)

:9~ Adios, I'm off to Neverland -flies away.

Take me with you! (no_chears)
    (I so love that movie...)

StoryBelle schreef:
    (...)

Take me with you! (no_chears)
    (I so love that movie...)

Me too <3 Grab my ankle :'D

To love is to destroy.