Ik vind die kleine wezentjes zo geweldig.
Zo onschuldig....
Ik heb best veel babys in mijn omgeving en ik bomberdeer me altijd tot oppas.
Het zoontje van mijn vriendin of de tweeling van mijn schoonzus.
En wanneer mijn schoonbroertje geboren is zou het er niet anders aan toegaan.
Ja ze kosten veel moeite en energie maar je krijgt er zo veel voor terug.
-
26 sep 2011 - 18:1426 sep 2011 - 19:47
Ik vind ze niet geweldig. Ze eisen te veel aandacht.
Frankly my dear, I don't give a damn.
26 sep 2011 - 20:56Je schoonbroertje is de man van je zus, lieverd
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
26 sep 2011 - 20:57Basecca schreef:
Je schoonbroertje is de man van je zus, lieverd
Nee het nog ongebore broertje van mijn vriend.26 sep 2011 - 20:5926 sep 2011 - 21:01I like it.
Maar ik kan er beter mee omgaan als het familie is.
Ik praat er altijd tegen..
Of ik noem ze; mormel..
Of ik prik ze in hun wangen..
Doe ik altijd bij et kindje van me zus ;$
Vind ze pas echt leuk als ze brabbelen. en dan gewoon een discussie aan gaan..
en dan later vragen aan iemand; wat zei hij/zij?Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
26 sep 2011 - 21:02RainbowDash schreef:
Je krijgt er kwijl, poep en kots voor terug. En een boel gehuil. Geweldig
Ik bedoel maar.We'll still love each other, forever and always. <3
26 sep 2011 - 21:12RainbowDash schreef:
Je krijgt er kwijl, poep en kots voor terug. En een boel gehuil. Geweldig
Negatif? Ze zijn heel lief en maken heel schattige geluidjes :'DIl vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.
26 sep 2011 - 21:15Het is je eigen vlees en bloed, je houdt er (als het goed is) meer van dan van wie dan ook op de hele wereld. Why no babies?
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
26 sep 2011 - 22:26Oh man, het gehuil van een baby gaat me door merg en been. :') Ik haat dat zo.
ars moriendi
26 sep 2011 - 23:24Yoshy schreef:
(...)
Negatif? Ze zijn heel lief en maken heel schattige geluidjes :'D
Dat is een hamster ook. En weet je wat een hamster doet? hij maakt de tafel voor je schoon en speelt met je. hell, ik ben mijn hamster aan het leren chocomelk te maken (toegegeven, het werkt voor geen meter) maar ze kunnen veel meer. Bovendien zijn ze harig en niet dik, maar ook koddig en ze klimmen zo leuk.
Plus, voor de vrouwen: Een hamster hoef je niet door je vagina naar buiten te duwen, inclusief scheuren enzo. veel beterquidquid excusatio prandium pro
26 sep 2011 - 23:25RainbowDash schreef:
(...)
Dat is een hamster ook. En weet je wat een hamster doet? hij maakt de tafel voor je schoon en speelt met je. hell, ik ben mijn hamster aan het leren chocomelk te maken (toegegeven, het werkt voor geen meter) maar ze kunnen veel meer. Bovendien zijn ze harig en niet dik, maar ook koddig en ze klimmen zo leuk.
Plus, voor de vrouwen: Een hamster hoef je niet door je vagina naar buiten te duwen, inclusief scheuren enzo. veel beter
Hamsters zijn lief als ze hun wangen vol douwen ;$ zo lief ;$Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
26 sep 2011 - 23:29Midna schreef:
(...)
Hamsters zijn lief als ze hun wangen vol douwen ;$ zo lief ;$
Preciesquidquid excusatio prandium pro
27 sep 2011 - 0:24Ik moet niks hebben van baby's.
(USER WAS BANNED FOR THIS POST)
27 sep 2011 - 0:36Meddows schreef:
Oh man, het gehuil van een baby gaat me door merg en been. :') Ik haat dat zo.I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
27 sep 2011 - 1:35RainbowDash schreef:
(...)
Plus, voor de vrouwen: Een hamster hoef je niet door je vagina naar buiten te duwen, inclusief scheuren enzo. veel beter
Hamsters stinken en baby's ruiken lekker naar babygeur.Where there is a sea there are pirates...