• Ik vind die kleine wezentjes zo geweldig.

    Zo onschuldig....

    Ik heb best veel babys in mijn omgeving en ik bomberdeer me altijd tot oppas.

    Het zoontje van mijn vriendin of de tweeling van mijn schoonzus.

    En wanneer mijn schoonbroertje geboren is zou het er niet anders aan toegaan.

    Ja ze kosten veel moeite en energie maar je krijgt er zo veel voor terug.

    Ik vind ze niet geweldig. Ze eisen te veel aandacht.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Je schoonbroertje is de man van je zus, lieverd xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Je schoonbroertje is de man van je zus, lieverd xD


    Nee het nog ongebore broertje van mijn vriend.

    Zecora schreef:
    (...)


    -

    I like it.

    Maar ik kan er beter mee omgaan als het familie is.
    Ik praat er altijd tegen..
    Of ik noem ze; mormel..
    Of ik prik ze in hun wangen..
    Doe ik altijd bij et kindje van me zus ;$

    Vind ze pas echt leuk als ze brabbelen. en dan gewoon een discussie aan gaan..
    en dan later vragen aan iemand; wat zei hij/zij?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RainbowDash schreef:
    Je krijgt er kwijl, poep en kots voor terug. En een boel gehuil. Geweldig D:


    Ik bedoel maar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    RainbowDash schreef:
    Je krijgt er kwijl, poep en kots voor terug. En een boel gehuil. Geweldig D:


    Negatif? Ze zijn heel lief en maken heel schattige geluidjes :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Het is je eigen vlees en bloed, je houdt er (als het goed is) meer van dan van wie dan ook op de hele wereld. Why no babies? D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh man, het gehuil van een baby gaat me door merg en been. :') Ik haat dat zo.


    ars moriendi

    Yoshy schreef:
    (...)

    Negatif? Ze zijn heel lief en maken heel schattige geluidjes :'D


    Dat is een hamster ook. En weet je wat een hamster doet? hij maakt de tafel voor je schoon en speelt met je. hell, ik ben mijn hamster aan het leren chocomelk te maken (toegegeven, het werkt voor geen meter) maar ze kunnen veel meer. Bovendien zijn ze harig en niet dik, maar ook koddig en ze klimmen zo leuk.

    Plus, voor de vrouwen: Een hamster hoef je niet door je vagina naar buiten te duwen, inclusief scheuren enzo. veel beter :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat is een hamster ook. En weet je wat een hamster doet? hij maakt de tafel voor je schoon en speelt met je. hell, ik ben mijn hamster aan het leren chocomelk te maken (toegegeven, het werkt voor geen meter) maar ze kunnen veel meer. Bovendien zijn ze harig en niet dik, maar ook koddig en ze klimmen zo leuk.

    Plus, voor de vrouwen: Een hamster hoef je niet door je vagina naar buiten te duwen, inclusief scheuren enzo. veel beter :Y)


    Hamsters zijn lief als ze hun wangen vol douwen ;$ zo lief ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Hamsters zijn lief als ze hun wangen vol douwen ;$ zo lief ;$


    Precies :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik moet niks hebben van baby's.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Meddows schreef:
    Oh man, het gehuil van een baby gaat me door merg en been. :') Ik haat dat zo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat is een hamster ook. En weet je wat een hamster doet? hij maakt de tafel voor je schoon en speelt met je. hell, ik ben mijn hamster aan het leren chocomelk te maken (toegegeven, het werkt voor geen meter) maar ze kunnen veel meer. Bovendien zijn ze harig en niet dik, maar ook koddig en ze klimmen zo leuk.

    Plus, voor de vrouwen: Een hamster hoef je niet door je vagina naar buiten te duwen, inclusief scheuren enzo. veel beter :Y)

    Hamsters stinken en baby's ruiken lekker naar babygeur. D:


    Where there is a sea there are pirates...