• Ken je dat gevoel? Dat je de tijd terug wil draaien. En de slechte tijden het liefst gewoon zo kon wissen. Als dat kon dan was ik de gelukkigste persoon op aarde. Gewoon een mooi leven, zonder verdriet, geweld, en al die andere dingen.

    Ik zou als ik 1 wens mocht doen wensen dat ik alle slechte dingen zoals alle ziekte's in de wereld, geweld enz.. kon wissen. Dat het er niet meer was.

    Wat zou jij wensen als je 1 wens had die echt uit zou komen?


    Where words fail, music speaks

    Ik zou weer kind willen zijn D:
    voordat je in groep 3 komt is het leven allen maar leuk en dan heb je geen zorgen gewoon spelen en nergens druk over hoeft te maken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als ik één wens zou mogen doen... Geen idee, ik bewaar hem voor later ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zou wensen dat mijn broer gewoon alles zou kunnen doen wat andere jongens van zijn leeftijd ook doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou wensen dat ik mentaal blind was. Niet aan hoefde te zien hoe de wereld en de mensen waar ik van hou kapot gaan. Niet continu in twijfeling te hoeven leven door mijn eigen stomme onzekerheid.


    Let it come and let it be

    DancingDead schreef:
    als ik 1 wens had? dan zou ik wensen dat ik opnieuw alles kon doen zodat ik niet al die fouten had gemaakt


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Niemand is rijk genoeg om zijn verleden terug te kopen.
    Helaas...
    Ik zou wensen dat ik kon toveren, zodat ik alle stomme fouten en andere dingen kon wegtoveren uit mijn leven, en heel mijn leven naar mijn eigen hand zou kunnen draaien.


    Bad decisions make good stories.

    Ik zou niets wensen, omdat ik dan niet meer mezelf zou zijn en andere mensen rondom me ook niet. Alles zou anders zijn, moest er 1 ding in jouw leven veranderd worden.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California