• Ken je dat gevoel? Dat je de tijd terug wil draaien. En de slechte tijden het liefst gewoon zo kon wissen. Als dat kon dan was ik de gelukkigste persoon op aarde. Gewoon een mooi leven, zonder verdriet, geweld, en al die andere dingen.

    Ik zou als ik 1 wens mocht doen wensen dat ik alle slechte dingen zoals alle ziekte's in de wereld, geweld enz.. kon wissen. Dat het er niet meer was.

    Wat zou jij wensen als je 1 wens had die echt uit zou komen?


    Where words fail, music speaks

    Als ik 1 wens had? Ik zou wensen dat alle fouten en alle dingen die ik ooit heb fout gedaan verdwenen en dat ik ze nooit heb gemaakt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Als ik 1 wens had? Ik zou wensen dat alle fouten en alle dingen die ik ooit heb fout gedaan verdwenen en dat ik ze nooit heb gemaakt


    Nee, dan maak je ze overnieuw omdat je er niet van geleerd heb...

    Ik zou wensen dat ik niet zo complex was, of inderdaad iets in de richting van jou. De wereld zou zoveel mooier zijn zonder geweld, maarja, die mensen met een laag IQ die president worden voeren nou eenmaal graag oorlog. Dus dan zouden we gewoon iets aan de hersencapaciteit van de mens moeten doen.


    Your make-up is terrible

    Ik zou wensen dat mensen minder hard voor elkaar zouden zijn.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, dan maak je ze overnieuw omdat je er niet van geleerd heb...

    Dat klopt ook weer..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    als ik 1 wens had? dan zou ik wensen dat ik opnieuw alles kon doen zodat ik niet al die fouten had gemaakt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou niks wensen, denk ik. Of nou ja, niks waarvan mijn leven beter zou moeten worden. Want de dingen die ik mee gemaakt heb, zowel positief als negatief hebben me gemaakt zoals ik ben.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rapturous schreef:
    Ik zou niks wensen, denk ik. Of nou ja, niks waarvan mijn leven beter zou moeten worden. Want de dingen die ik mee gemaakt heb, zowel positief als negatief hebben me gemaakt zoals ik ben.

    ^ Dat dus (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Moeilijke vraag. Ik zal meer wensen wensen. En dan wensen dat de honger uit de wereld verdween. Dat alle kinderen naar school konden en dat er inderdaad geen ziektes meer waren.
    Daarna zou ik wensen dat ik sommige keuze's overnieuw mocht maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil dat ook zo graag.


    Where there is a sea there are pirates...

    Rapturous schreef:
    Ik zou niks wensen, denk ik. Of nou ja, niks waarvan mijn leven beter zou moeten worden. Want de dingen die ik mee gemaakt heb, zowel positief als negatief hebben me gemaakt zoals ik ben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als ik op dit moment 1 wens kon waar maken zou dat vast een heel egoistische wens zijn. Maar uiteindelijk, hoe hard iemand ook wenst voor wereldvrede of gezondheid het zou toch niet gebeuren. Alles loopt toch wel hoe het hoord, hoe hard het ook klinkt. Mensen leren er van en maakt ze sterker om er uiteindelijk beter uit te komen en gelukkig te zijn.
    Daar in tegen zou ik net als veel mensen wel een betere wereld willen en de tijd terug draaien. Op dit moment heb ik toch niet het gevoel dat ik leer van mijn fouten..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Sushita schreef:
    Moeilijke vraag. Ik zal meer wensen wensen. En dan wensen dat de honger uit de wereld verdween. Dat alle kinderen naar school konden en dat er inderdaad geen ziektes meer waren.
    Daarna zou ik wensen dat ik sommige keuze's overnieuw mocht maken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou wensen dat ik samenwoon met mijn vriend in Duitsland of Assen, maakt niet uit, met twee hele leuke kinderen. En een goeie baan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou wensen dat ik alles opnieuw kon doen vanaf mijn 14e. God, dan zou mijn leven er nu héél anders uitzien.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    DarkSavior schreef:
    Als ik 1 wens had? Ik zou wensen dat alle fouten en alle dingen die ik ooit heb fout gedaan verdwenen en dat ik ze nooit heb gemaakt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.