• Een paar mongolen uit mijn buurt.

    Ik was boodschappen aan het doen terwijl mijn vriend een paar flims aan het huren was.

    Nouja allles goed en toen ik met al mijn boodschappen bij mijn fiets aan kwam stonden daar de 5 -Kom-ons-vooral-niet-tegen-als-je-alleen bent types. Ze staan er om bekend dat ze meisjes lastigvallen. Ze vroegen of ik sigaretten had. Ja die had ik maar no way dat ik die ging geven. dus ik zie zo 'Nee'. Dat geloofde ze natuurlijk niet dus gingen ze me duwen en me tassen proberen af te pakken. Met als gevolg dat bijna al mijn boodschappen op de grond lagen. 'Geef die sigaretten nu maar' weer zie ik nee. Met als gevolg een kapotte fiets,bijna geen boodschappen,en een boze Mike... (mijn vriend)

    Kan niet beter toch?

    Hoe was jou dag?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 17:54 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat ze mij hebben aangeraakt.


    maar je praat alsof die boos is op jou


    -

    Dudley schreef:
    Laat me raden; buitenlanders?

    Het zijn niet altijd buitenlanders die mensen lastig vallen, hoor. (krul)

    Je mag best dimmen voor een 14 jarige. Aangezien je nog jong bent heb je echt een grote mond. XD


    Some angels have no wings.

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat ze mij hebben aangeraakt.


    En dus is hij boos op jou?
    Wat een logica. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    StoryBelle schreef:
    Okay. *Goes on with her life*


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Louisaaa schreef:
    Je mag best dimmen voor een 14 jarige. Aangezien je nog jong bent heb je echt een grote mond. XD


    + gewoon niet roken op die leeftijd.

    Hale, just give up already...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Had toch gewoon die sigaretten gegeven. Wat jij deed, was provoceren. Dan verbaasd het me niet dat ze zich aan jou gaan irriteren en tjah ... je gaan in elkaar slaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Gewoon ontlopen, die gasten.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Geef gewoon die sigaretten dan wtf :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Hmmzz, godsamme leuke buurt woon je in dan. Is het raar dat ik snap dat je je sigaretten niet wil afgeven? Ik rook zelf niet ofzo, maar uhm die dingen zijn kei duur, dus ik snap het wel dat je t dan niet weg wil geven ;s.
    Maar de volgende keer maar gewoon een geven, en zeggen dat je gewoon niet meer hebt weet ik veeel.


    Alleen maar tranen van geluk

    Swayze schreef:
    Hmmzz, godsamme leuke buurt woon je in dan. Is het raar dat ik snap dat je je sigaretten niet wil afgeven? Ik rook zelf niet ofzo, maar uhm die dingen zijn kei duur, dus ik snap het wel dat je t dan niet weg wil geven ;s.
    Maar de volgende keer maar gewoon een geven, en zeggen dat je gewoon niet meer hebt weet ik veeel.


    Dus ik moet toegeven aan die mafketels!

    StoryBelle schreef:
    (...)

    + gewoon niet roken op die leeftijd.

    Hale, just give up already...


    No.

    Ik was bezig met andere dingen.

    Toegeven of ze met een boog ontlopen als je weet hoe ze zijn en wat je kunt verwachten. Anders is het er toch om vragen in deze tijd ja, hoe sneu dat ook is.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hale schreef:
    (...)

    Dus ik moet toegeven aan die mafketels!


    Jaaa en dat heeft ook weer zo'n effect als je één keer geeft blijven ze maar komen. dus ehm ja weet ik veel wat je moet doen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hale schreef:
    (...)

    Dus ik moet toegeven aan die mafketels!


    Dus je hebt leiver een kapote fiets (en eventueel een mes tussen je ribben, knowing guys like that), dan dat je sigaretten weg geeft? :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.