• Een paar mongolen uit mijn buurt.

    Ik was boodschappen aan het doen terwijl mijn vriend een paar flims aan het huren was.

    Nouja allles goed en toen ik met al mijn boodschappen bij mijn fiets aan kwam stonden daar de 5 -Kom-ons-vooral-niet-tegen-als-je-alleen bent types. Ze staan er om bekend dat ze meisjes lastigvallen. Ze vroegen of ik sigaretten had. Ja die had ik maar no way dat ik die ging geven. dus ik zie zo 'Nee'. Dat geloofde ze natuurlijk niet dus gingen ze me duwen en me tassen proberen af te pakken. Met als gevolg dat bijna al mijn boodschappen op de grond lagen. 'Geef die sigaretten nu maar' weer zie ik nee. Met als gevolg een kapotte fiets,bijna geen boodschappen,en een boze Mike... (mijn vriend)

    Kan niet beter toch?

    Hoe was jou dag?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 17:54 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Dus ik moet toegeven aan die mafketels!

    Tweede keer:
    En dan heb je ineens een mes tussen je ribben en dan heb je spijt dat je dat niet hebt gedaan. Schat, je bent volgens mij nog te klein om in deze wereld te spelen. Tenzij je een goede vechtsport hebt gedaan, zou ik toch gewoon toegeven aan die 'eikels'. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Tweede keer:
    En dan heb je ineens een mes tussen je ribben en dan heb je spijt dat je dat niet hebt gedaan. Schat, je bent volgens mij nog te klein om in deze wereld te spelen. Tenzij je een goede vechtsport hebt gedaan, zou ik toch gewoon toegeven aan die 'eikels'. (joehoe)


    Alsof een vechtsport een wapen is tegen 'echte' wapens. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Alsof een vechtsport een wapen is tegen 'echte' wapens. :W

    Ik heb geleerd om messen te ontwijken enzo. Die gasten pakken ze meestal wel tevoorschijn, maar als je een beetje soepel beweegt en weet hoe je ze af moet pakken enzo, myeah. Maar ja, ik zou ook gewoon toegeven. Vooral als 14-jarige.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik heb geleerd om messen te ontwijken enzo. Die gasten pakken ze meestal wel tevoorschijn, maar als je een beetje soepel beweegt en weet hoe je ze af moet pakken enzo, myeah. Maar ja, ik zou ook gewoon toegeven. Vooral als 14-jarige.


    Ja, je leert dat soort dingen wel, maar praktijk is vaak een heel ander verhaal. Die gasten gaan echt geen rekening houden met wat jij wel of niet geleerd hebben en doen het gewoon heel smerig. Misschien heb je een keer geluk, maar dat risico wil je toch niet nemen? :W

    Toegeven of anders ver ontlopen en het liefste het laatste. Helaas krijgen ze daar nog meer egotrip van, maar je blijft wel veilig. Man wat wil ik zulke gastjes graag neerknallen zonder levenslang te krijgen zelf. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Get a fucking life, jij irriteert me meer dan de film die ik nu kijk. Verdomme. Ik geloof hier geen wóórd van, dus ga verder met je leven als 'superheld'.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Note: het is 'jouw dag'
    Alsjeblieft, prent dit in je geheugen want je schrijft het altijd fout en het irriteert me mateloos.


    Never run out of reasons to smile...

    kutjongens ahhaa ik had zo'n faaldag met mijn beste vriendin
    we kwamen een jongen tegen die ik via msn ken hhahah toen schaamde ik me:P


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Severed schreef:
    (...)

    Toegeven of anders ver ontlopen en het liefste het laatste. Helaas krijgen ze daar nog meer egotrip van, maar je blijft wel veilig. Man wat wil ik zulke gastjes graag neerknallen zonder levenslang te krijgen zelf. :W

    Martelen. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom heb je als 14jarige zelf sigaretten? En als er zo'n groepje op je afkomt geef het ze dan ook gewoon dan laten ze je ook weer met rust.


    All I have in life, is my imagniation.

    Oké, ontlopen die gasten!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Srsly, wat zijn een paar sigaretten? Had ze gewoon gegeven.
    Nu heb je wel je 'lekkere' sigaretjes maar geen fiets. :W


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nou ik had mijn sigaretten ook niet gegeven hoor :'D Want ik had wel een manier bedacht zodat die jongens niet op me af kwamen.


    -

    Hale schreef:
    (...)

    Met blond haar en blauwe ogen.



    Edit:eentje is half zweeds.

    Oh, dus het kunnen net zo goed Scandinaviërs, Duitsers, Oostblokkers, Belgen, Zwitsers, Oostenrijkers, Canadezen, Amerikanen als Nederlanders geweest zijn.
    Weet je, niet alle buitenlanders zijn gekleurd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fog schreef:
    Waarom heb je als 14jarige zelf sigaretten? En als er zo'n groepje op je afkomt geef het ze dan ook gewoon dan laten ze je ook weer met rust.


    15!

    en ik heb een chille vader....

    ga politieaangifte doen.
    ik had geen kutdag vandaag (:
    ja; ik moest voetballen tegen vrouwen van 40, ~kom ik me me 16..
    maar ik heb ze afgemaaaaakt =DDDDD


    | Reality is for people that lack imagination |