• Een paar mongolen uit mijn buurt.

    Ik was boodschappen aan het doen terwijl mijn vriend een paar flims aan het huren was.

    Nouja allles goed en toen ik met al mijn boodschappen bij mijn fiets aan kwam stonden daar de 5 -Kom-ons-vooral-niet-tegen-als-je-alleen bent types. Ze staan er om bekend dat ze meisjes lastigvallen. Ze vroegen of ik sigaretten had. Ja die had ik maar no way dat ik die ging geven. dus ik zie zo 'Nee'. Dat geloofde ze natuurlijk niet dus gingen ze me duwen en me tassen proberen af te pakken. Met als gevolg dat bijna al mijn boodschappen op de grond lagen. 'Geef die sigaretten nu maar' weer zie ik nee. Met als gevolg een kapotte fiets,bijna geen boodschappen,en een boze Mike... (mijn vriend)

    Kan niet beter toch?

    Hoe was jou dag?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 17:54 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Waarom zou dat nu zijn?


    Joh eh, ga even niet zo bijdehand doen. Vind je het gek dat mensen zich dood aan je irriteren met je kut topics. En dan nog dom reageren op de meningen van mensen ook. Je hebt niet veel vrienden gemaakt hier (':
    Oh en ontopic:
    Life's a bitch. Get the fuck over it.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 18:53 ]


    To infinity and beyond •

    er is weinig aan te doen.
    Er mee leren leven.


    Some angels have no wings.

    ilovezayn schreef:
    (...)

    Joh eh, ga even niet zo bijdehand doen. Vind je het gek dat mensen zich dood aan je irriteren met je kut topics.


    lol maar waar.


    -

    Weetje, maar als je zo gedraagt krijg je die dingen. Je zal er mee moeten leren leven.


    Some angels have no wings.

    Had ze dan gewoon gegeven :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waren die paar sigaretten zo erg? -.-


    Some angels have no wings.

    Caine schreef:
    Had ze dan gewoon gegeven :W


    zou ik dus ook gedaan hebben


    Stop trying to control everything and just let go.

    Directioner schreef:
    (...)

    zou ik dus ook gedaan hebben


    Ik wilde niet aan die eikels toegeven.

    Ze weten dat je rookt, dus tja mij is het logish dat je dan sigaretten heb. Dus dat weten ze ook wel. Ze zijn echt niet dom!


    Some angels have no wings.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik wilde niet aan die eikels toegeven.


    Soms moet je oppassen tegen wie dat je begint.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik wilde niet aan die eikels toegeven.

    En dan heb je ineens een mes tussen je ribben en dan heb je spijt. Schat, je bent volgens mij nog te klein om in deze wereld te spelen. :W Tenzij je een goede vechtsport hebt gedaan, zou ik toch gewoon toegeven aan die 'eikels'. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hale schreef:
    (...)

    Ik wilde niet aan die eikels toegeven.


    Maar dan was je alleen wat sigaretten kwijt geraakt en had je gewoon met je boodschapjes naar huis kunnen gaan met je vriend (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Louisaaa schreef:
    Ze weten dat je rookt, dus tja mij is het logish dat je dan sigaretten heb. Dus dat weten ze ook wel. Ze zijn echt niet dom!

    Mehh, dat hoeft niet altijd te kloppen. Ik rook ook maar heb ook niet altijd shag. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom is je vriend dan boos?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Waarom is je vriend dan boos?


    Omdat ze mij hebben aangeraakt.